joi, 22 aprilie 2010

Interviuri cu Rob,Alex si Kiowa

Seventeen Mag i-a luat un interviu lui Robert.
1. Primul sarut?
12 ani.
2. Ai vreo pasiune pentru o celebritate?
Kristen Stewart. (WTF?!)
3. Ce stil vestimentar feminin te zapaceste?
Cizmele!
4. De ce film femeiesc este indragostit in secret?
"Pippi Longstocking".
5. Care este placerea televizata rusinoasa?
"American Idol" si "X Factor", varianta britanica a "Idol".
6. Cine te-ar interpreta intr-un film despre viata ta?
Eu probabil, pentru ca nu ma va mai angaja nimeni dupa asta.
7. Care este slujba de vis?
Sa fii pianist.
8. Daca ai putea sa schimbi locul cu cineva, pentru o zi, cine ar fi?
Cred ca cineva care ar parte de mult respect si are putere, cred ca George Bush.
9. De cine esti mai apropriat din familie?
De cainele meu, Patty.
10. Care este web site`ul favorit?
YouTube.
11. Care este mancarea fast food fara de care nu poti trai?
Imi place toata mancarea fast food, dar favoritul meu este In-N-Out Burger.
12. Care este cel mai prost obicei al tau?
Vorbesc prea mult.
13. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o pe iPod?
Nu imi amintesc exact cum se numeste dar era ceva de James Brown de la soundtrack`ul "Black Caesar".
14. Care a fost ultimul lucru pe care l-ai cumparat?
Hartie igienica.
15. Ce ai visat azi noapte?
Pe Kristen Stewart.
16. Cati bani ai acum in portofel?
Cateva mii de dolari.
17. Completeaza: Cand aveam 17 ani, eram...
Mult mai tare pentru ca stiam atat de putine despre mine.

 sursa: TwilightSaga.ro
Restul dupa...

Seventeen Mag l-a luat la 17 intrebari pe Kiowa
La ce varsta ai avut primul sarut?
Cred ca aveam 3 ani cand un prieten de familie a venit la noi in Virginia cu copiii, si cea mai mare a venit la mine si m-a sarutat.
Pentru ce celebritate ai o pasiune?
Pentru nici una. Am o pasiune pentru iubita mea.
Ce moda feminina te face confuz?
Rochitele foarte scurte. Nu le inteleg. ( Ce sa zica si el...:)))
Pentru ce film ai o pasiune secreta?
"Valentine`s Day".
O placere televizata rusinoasa?
"The Venture Bros"
Cine ti-ar placea sa te interpreteze intr-un film despre viata ta?
Sunt prea tanar sa se faca un astefl de film, viata mea abia incepe.
Care este slujba ta de vis?
Sa interpretez si sa fiu un star rock.
Daca ai putea sa faci schimbi cu viata cuiva pentru o singura zi pe cine ai alege?
Mi-ar placea sa traiesc o zi ca furnica si sper sa nu ma striveasca nimeni.
De cine esti mai apropriat din familie?
Sunt foarte apropriat de fratii mei, de mama si de tata.
Care este web site`ul tau favorit?
Kiowa Gordon Online
Care este mancarea fast food fara de care nu poti trai?
Traiesc foarte bine fara mancare fast food.
Care esle cel mai prost obicei al tau?
Procrastinarea. (amanarea inceperii unei actiuni.)
Care este ultimul cantec ascultat pe iPod?
"Paris is flames" de "Thurday".
Care este ultimul lucru pe care l-ai cumparat?
Benzina.
Ce ai visat azi noapte?

Am visat-o pe prietena mea si ca fugeam printr-o ceata cautandu-ne prietenii.
Cati bani ai in portofel acum?
110 dolari si cateva carduri.
Completeaza" Cand aveam 17 ani, eram...
Un student in liceu care se distra foarte tare cu colegii.

Interviu cu Alex Meraz (Seventeen Magazine )
Care este produsul fast-food, fara de care, nu ai putea trai?

Pizza.
Care este defectul tau?
Vorbesc prea mult.
Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o pe iPod-ul tau?
The Crazy Heart
Care este ultimul lucru pe care l-ai cumparat?
Niste cizme de piele.
Cati ani ai avut cand ai primit primul tau sarut?
Doisprezece ani.
Care este stilul de moda - de fete - ce te enerveaza pe tine?
Stilul boem.
Cui ii spui despre iubirile tale secrete?
Caietului de notite.
Care este emisiunea ta preferata de la TV?
True Blood si Ultimate Fighter.
Cine ar juca rolul tau intr-un film despre tine?
Taylor Lautner.
Care este jobul pe care ai vrea sa il ai?
Il am deja!
Dacă ai putea schimba locul cu oricine din lume pentru o zi, cine ai fi?
George St. Pierre ( Un maestru in arte-martiale de la UFC)
De care membrii ai familiei esti cel mai apropiat?
De fratii mei.
Care este siteul tau preferat?
Michaelwelchonline.com.
Despre ce ai visat azi-noapte?
Nu-mi amintesc.
Cati bani sunt in portofelul tau acum?
Am numai carti de credit.
Completeaza spatiul liber Cand aveam 17 ani, imi era .......
Frica

5 comentarii:

ANA Karina spunea...

probabil e mai vechi interviul pt ca patty, catelul lui a murit, si probabil george bush era presedintele SUA , pt ca acum nu mai are asa multa putere si nici respect prea mare din partea populatiei

elena spunea...

hmm...sa stii...si totusi abia acum au aparut :>

Alice spunea...

Acesta este unul din interviurile pe care eu le`am tradus, si este intr`adevar mai vechi. Dar nu inteleg sursa si te rog Bella daca ai timp sa imi lasi un link cu postare anume a celor de la Twilight Saga. Multumesc.

elena spunea...

aici am gasit :-??

http://twilightsaga.ro/?fn_mode=fullnews&fn_id=1000

Alice spunea...

Sar`na Bella, am luat legatura cu ei.

Chat

Create a Meebo Chat Room