vineri, 23 aprilie 2010

Trailerul oficial Eclipse

7 comentarii:

Anonim spunea...

ah \:D/...e super :X:X:X
doamne ...m-au trecut fiorii cand am vazut varcolacii atacand vampirii:)
inca nu ma pot obisnui cu faptul ca bella are peruca:(
in rest edward ...e adorabil:)
simt ca va fi un super film :) plin de actiune :)

Anonim spunea...

traim cu speranta ca va fi mai bun decat new moon...Doamne-ajuta :D...

Anonim spunea...

sincer incepe sa ma inerveze comentarii legate de parul Bellei (nu sunt o fana infocata a lui KRis ,dar credeti-ma ca dc nu ati fi stiut ca are peruca nu v-ati mai luati de ea)
trailer-ul promite, sper sa nu ma dezamageasca k new moon

Anonim spunea...

si in twilight a avut parte de ceva par in plus, si nu s-au mai crizat asa fanii k nu ii sta bn
(KRIS wore hair pieces so they didn't have to waste time doing her hair, and therefore had more time to shoot.-imdb.com)
anonimul de dinainte

Anonim spunea...

scary movie, mi-a placut la acest film ma duc la cinema ca la new moon sincer dupa ce l-am vazut piratat nu mi s-a parut nimic interesant,special. Referitor la peruca Bellei e ok chiar nu ma deranjeaza. Sper sa iasa/ca a iesit destul de palpitant, dupa trailer pare ceva incitant.

*Ioana spunea...

wow mama :X:Xce trailer :X:X: mi sau si inmuiat calcaiele, am avut un fior pe sira spinarii pe tot parcursul trailerului :X:X vaiii ::X:X Cat despre peruca Bellei nu ma deranjeaza deloc mi se pare chiar ok :)

elena spunea...

in sfarsit ceva mai bun decat racitura aia de new moon =))

filmul va fi super :)

Chat

Create a Meebo Chat Room