joi, 17 iunie 2010

Afla de la Robert Pattinson cum e sa filmezi dezbracat

Intr-o serie de eforturi promotionale pentru noul lui film, Robert Pattinson a aparut in emisiunea lui Jay Leno, ‘The Tonight Show’. Dar in loc sa vorbeasca doar despre filmul ‘Eclipse’, actorul a discutat si despre cum e sa filmezi scene nud.

Iti dau un halat mic…momentul in care trebuie sa-l dai jos este cel mai…. iti vine sa vomiti si intreg corpul parca iti cedeaza“, si-a amintit Pattinson despre momentele umilitoare de la filmari.
Faceam chestia asta unde refuzam sa ma uit la altcineva, iar intre duble stateam singur si nemiscat. Apoi m-am intors brusc si am vazut ca – erau 6 sau 7 barbati in camera – tipul care se uita prin vizorul camerei de filmat vroia sa se uite mai mult decat o secunda. Iti dai seama apoi ca fiecare persoana isi cam fereste privirea iar cand asta se intampla tu esti ceva de genul ‘Hei, stau dezbracat aici, macar acordati-mi putin respect.
Actorul nu a mentionat despre ce film a fost vorba, dar Pattinson a vorbit si despre momentele umilitoare pe care le-a trait atunci cand a filmat scene de dragoste pentru filmul ‘Remember Me’, unde avea probleme sa-si ascunda organele genitale. “Incercam sa ma acopar cu banda adeziva, insa nu statea cum trebuie, asa ca am petrecut mult timp sa fac asta. Apoi, cel mai umilitor lucru e atunci cand realizezi ca toata echipa de filmare se uita la fundul tau gol” a declarat el intr-un interviu cu ziarul Sunday Times.
Intr-un alt interviu, Pattinson a dezvaluit ca o sa fie ceva nuditate in urmatorul lui film, ‘Bel Ami’. “Cred ca este putina nuditate” a promis el. “Cred ca o sa iasa ceva foarte interesant, dar nu am nici o idee despre film inca. Cred ca o sa mi se vada fundul mai tot timpul!
Cat despre cel de-al treilea film din seria Twilight, actorul britanic a dezvaluit ca a trebui sa refilmeze scena erotica din cort. El a declarat ca prima versiune a scenei pe care o vazuse era momentul lui favorit din film.
Am vazut o prima-versiune a filmului ‘Eclipse’ si mi-a placut ceea ce s-a intamplat in cort, dar a trebuit sa refilmam acel cadru, asa ca nu sunt sigur cum a iesit noua scena“.

sursa: utv.ro

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room