duminică, 13 iunie 2010

Concurs NOUA ŞI SCURTA VIAŢĂ A LUI BREE TANNER

Si de data aceasta editura Rao da dovedeste a fi cea mai buna editura din tara ( cel putin mie asa mi se pare).
Cu ocazia lansarii noii carti scrise de Steph, editura Rao s-a gandit si la fanii de pe blogul Twilight Hot News. Impreuna , punem la bataie 3 volume "NOUA ŞI SCURTA VIAŢĂ A LUI BREE TANNER".

Pentru a participa la concurs trebuie doar sa trimiteti un e-mail pe thn.contact@gmail.com cu raspunsul la intrebarea: "In ce carte din seria Twilight Saga apare Bree?" impreuna cu datele voastre de contact [[adresa completa]].  

Concursul se desfasoara in perioada 7 - 12 iunie 2010. Castigatorii vor fi  anuntati pe data de 13 iunie 2010.
Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti si vor fi anuntati printr-un e-mail. 

Later edit: Castigatorii!
Cu ajutorul site-ului Random.org am ales castigatorii. Pentru a intra in concurs, raspunsul vostru trebuie sa fie validat, ceea ce inseamna ca daca nu aveti adresa completa si numele, nu intrati in concurs. Deci, cele 3 persoane care se vor bucura de cate un volum  din "NOUA ŞI SCURTA VIAŢĂ A LUI BREE TANNER" sunt:
  1. Mara
  2. Fanpire Gya
  3. Stefania Dumitrache
Multumim sponsorului Rao Books si va asteptam la Bookfest.
Image and video hosting by TinyPic

12 comentarii:

Larisa Papy spunea...

adresa completa adik..adresa unde stam?:D

elena spunea...

da
si numele

Anonim spunea...

ella... castigatorii vor fii anuntati pe 13 iunie, nu mai :)

elena spunea...

ooh da:|
scuze:))

Michikit spunea...

Tare concursul. E cea mai asteptata carte a acestei luni si chiar m-a facut curioasa.

L.G. spunea...

Am participat si eu la concurs!
ce nu sunt deacord cu tine: Rao tine de pret, deci nu mi se pare a fi cea mai buna editura din tara :) vezi reducerile de la Nemira

Anonim spunea...

este doar un volum???

elena spunea...

tine, e adevarat dar si aspectul elegant:X e frumos:X

Gya spunea...

ceeee??? nu pot sa cred...chiar nu ma asteptam, eu nu prea am noroc la trageri din astea :D vaai sunt asa fericita, mersi mult:*

Anonim spunea...

buna..am castigat si eu sunt stefania dar...aa..nu am primit niciun email :-??

Stefania dumitrache spunea...

bai ce comentariu am dat mai sus :)):)) deci..ca sa intelegi...ai mentionat mai sus faptul ca respectivi castigatori (prin care ma numar si eu)vor fi anuntati prin email...si eu nu am primit niciun email..scuze daca sunt cicalitoare :|

ella spunea...

Buna sunt Ella si sunt plecata la mare cateva zile. La fel k la Alice Fashion, veti primi un e-mail marti, miercuri...cam asa. Va salut de la mare! :X

Chat

Create a Meebo Chat Room