vineri, 18 iunie 2010

Elizabeth despre Eclipse

EW are un interviu cu Elizabeth Reaser.
Ea vorbeşte despre  5 momente preferate în timp ce filma Eclipse.
Iata un fragment din acest interviu:

M-am bucurat de Bree [[ Jordelle Ferland]] si Dakota Fannind. Dakota intr-adevar infricosatoare in acest film [[rade]]. E atat de tulburatoare pentru ca  are fata aceea angelica si ea atat de inspaimantatoare. Vreau sa spun, cu adevarat. A fost impresionant. Caracterul ei intimida personajele  noastre intr-adevar, si asta demonstreaza ca este un actor mare, desi are doar 15 ani. Am fost cu adevarat speriata. 

A fost o scena de actiune pe care am facut-o cu Peter pe campul de lupta. Noi luptam impreuna pentru ca suntem o echipa si el este atat de protector si nu m-ar lasa sa lupt singura [[ se refera la personajul Carlisle]]. Amandoi faceam lucrurile destul de violente, ceea ce era putin infricosator. Si nu m-am bucurat de asta. Am realizat ca nu-mi place sa pretind ca lovesc oameni pentru că este un fel de ma face sa ma simt rau. Ce s-ar intampla daca i-as lovi in realitate?

Imi plac toate lucrurile din casă. Ei au re-creat casa din Portland , unde am filmat.
Adica, ei au construit toată casa. A fost uimitor. Fiecare detaliu a fost exact la fel.
Mi-au placut scenele in care ne adunam toti, fiind o familie, incercand sa luam decizii. 

Traducere personala de pe EW.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room