sâmbătă, 19 iunie 2010

Schimbari

Dupa cum am spus mai jos, am facut cateva modificari.
Am schimbat sablonul blogului, culorile si banner-ul de sus.
La"Welcome" am schimbat giful. La Countdown Eclipse am inlocuit poza cu o alta, mai in tema, iar playlist-ul am incercat sa-l combin. Am pus cateva melodii din Eclipse [[ cele pe care le-am gasit]], cateva melodii din celelalte 2 filme si melodiile pe care le-ati ales voi pentru playlist.
Alte modificari majore nu am facut. Ar mai fi de mentionat mici modificari la membrii echipei, dar nu cred ca va fi ceva ce sare in ochi prea tare.


Ce vreau sa schimb?
Vreau sa refac imnul blogului. Poate schimbam si melodia, voi decideti.
As vrea sa adunam poze cu voi, vizitatorii si chiar cu castigatorii concursurilor si sa facem un nou filmulet care sa insoteasca melodia. Ar fi ceva simbolic, doar al nostru, al fanilor Twilight de pe blogul Twilight Hot News.
Imi doresc foarte mult sa raspundeti acestei idei in numar cat mai mare.
Hai sa ne unim fortele si sa demonstram cat de puternica este aceasta mica comunitate de pe Twilight Hot News. :)
Deci astept pozele voastre si poate mesajele pe adresa blogului: thn.contact@gmail.com

Pareri?

7 comentarii:

Anonim spunea...

deci mery nu mai e in echipa

elena spunea...

Anonim, adica Mery, scuze, dar mi s-a plans lumea pe mess si au spus ca oricum nu o sa fiti afectate pentru ca daca nu aveti timp de postat nu se intampla nimic. Oricum, trecutul si amintirile nu se sterg cu buretele [-x
Cine o sa uite bannerele tale?:X si celebra sigla?

Anonim spunea...

tu crezi ca eu sunt Mery?scz.Ma numesc Andreea dar n-am cont google.dak vrei Id-ul meu de mess e andreutza_dragalasa@yahoo.com.eu doar vroaim sa stiu ce s-a intamplat. mi-am dat seama ca din cauza postarilor nu mai e in echipa :) la fel si cealalta,Laura.atat am vrut sa stiu.oricum,eu sunt mai noua.Mery a facut bannerele? aa,si ella,pana akm tu esti singura care mai posteaza cv pe blogul asta,sincer.felicitarile mele.tine-o tot asa.te apreciez ff mult .pwp.-xoxo :*(acelasi anonim)

elena spunea...

Scuza-ma Andreea!
Pai bannerul de ieri de exemplu era facut de mine si alte cateva bannere . Bannerul dinaintea penultimului banner era al lui Mery si cele de prin perioada septembrie - decembrie....cam asa.

Recentele imi apartin.

Da, din cauza postarilor au fost eliminate unele fete.
Iti multumesc Andreea! Inseamna mult :)

**Roxana** spunea...

eu promit ca trimit dar maine ca azi imi merge internetul precum o batranica de 80 de ani

Anonim spunea...

As vrea si eu sa trimit poza.. chiar daca nu prea dau comentarii va urmaresc blogul zilnic! ;)) :x

Pot sa trimit? :)):">

elena spunea...

Bineinteles!
Invitatia este deschisa tuturor.

Numai sa trimiteti...ca vorbe :) sunt peste tot
FAPTE! :>

Chat

Create a Meebo Chat Room