vineri, 25 septembrie 2009

Calendare NEW MOON in ROMANIA!!!


EXACT!!!! Ati citit corect. Incepem sa mai miscam si noi spre dezvoltare.
Angi ne-a informat ca o prietena de-a ei si-a cumparat un calendar New Moon din Bucuresti.
Din pacate, acea fata este acum plecata in Spania.
AVIZ BUCURESTENILOR!
La piata Presei libere cu 331 en groul Flora.La etaj al 3 lea culoar -- este magazin mare de jucarii. Acolo au avut calendare. Primesc pe 15-20 octombrie. Au avut un model de birou si 4 de pus pe perete. Vanzatoarele spun ca spera ca prin noiembrie sa primeasca si genti de fas cu poze.
Pentru mai multe detalii mergeti la magazin si luati legatura cu doamna PAULA.
_____________
Deci wow!!!! Daca as sta la Bucuresti, as merge chiar acum acolo.
Norocosilor voi astia din Bucuresti!!!!
__________________
Care gasiti, luati-mi si mie unul si mi-l trimiteti prin posta si va trimit banii negresit!!!!!!! Va rooog !!!! mult mult mult.....:X

5 comentarii:

florykriss spunea...

super eu stau in bucuresti luni ma duc negresit..woow tare veszte

elena spunea...

daca gasesty, ia-mi si mie unul, mi-l trimiti prin posta si iti trimit banii negresit.

Carina spunea...

wooww toata lumea vrea...normal..eo o sami iau cand o sa apara si la noi:X

Anonim spunea...

eu o sal rog pe tata care face drumuri aproape zilnic la buc...dar dak nu gaseste asr putea s aimi iau knd apare si la noi:D

Anonim spunea...

eu nu stau in bucuresti :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Chat

Create a Meebo Chat Room