sâmbătă, 26 septembrie 2009

Fanfic


Hey....daca luasem o pauza indelungata...chiar foarte indelungata, ei bine, aflati ca a luat sfarsit.
Azi, am 2 capitole pentru voi: "Surpriza" si "Evadare".
Cum am spus la inceput, voi incerca sa dezvolt cat de mult pot.
Datorita muzei mele, Alexandra, m-am abautut de la subiect.
Mie imi place.
In plus, pe viitor, lucrurile vor lua o intorsatura care va va lasa masca.
Nu va faceti impresii cu referire la capitolele viitoate, pentru ca nu sunt cele reale.
_________
Las trancaneala la o parte si va invit sa cititi capitolele 6 si 7 din "Firmituri de realitate" aici.
________________________
Va dezvalui un pic si din capitolul 8 , care este in lucrare:
M-am trezit deodata alergand. Dar fugeam si ma impiedicam si parca picioarele-mi stateau in loc. Apoi, am realizat ca ajunsesem la capatul stradutei si eram inconjurata de barbati care isi manifestau dorinta de a ma saruta. Un moment de adrenalina: l-am sarutat pe cel mai chipes si am inceput sa fug din nou.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room