marți, 22 septembrie 2009

Congrulations!!!

Felicitari Bella Cullen 95.
Ai facut o treaba excelenta in aceasta saptamana.
Iata si diploma.
Sper ca iti va placea.
______________
Am o surpriza!
Bella Cullen 95 nu va fi eliminata din randul autorilor.
________
In concluzie, ne-am marit gasca. La inceput am fost eu. Pe blog eram doar eu. Incet, incet...au aparut vizitatorii. Printre ei, era si ea...Joanne.
Din prima am facut-o admin. Un al 6-lea simt. Se vede ca nu m-am inselat.
Apoi, au venit ideile care au dus spre dezvoltare.
Blogul a devenit din ce in ce mai vizitat.
In sfarsit...acest concurs. Acest concurs a adus in gasca Hot News inca 3 membre.
Mery, Ika si Bella Cullen95.
Felicitari fetelor. Sunt mandra de voi.
Formam o echipa minunata si sper s-o tinem asa pana ce BD ne va desparti.
______________
Acum....un anunt foarte IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maine, 23 SEPTEMBRIE 2009, Joanne face o luna de cand este admin.
HAPPY BIRTHDAY JOANNE!!!!!!!!!!
Felicitari!!! Honey, in aceasta luna minunata ne-am apropiat foarte mult. Am gasit in tine nu numai o partenera de blog, ci si o foarte buna prietena.
Sper sa fii alaturi de mine si de acum inainte.
Te iubesc cole!!! >:D<

4 comentarii:

Carina spunea...

e zooper blogu fetelor:*:*va betk

*Ioana spunea...

O ms mult Bella :X Azi nici nu am avut timp sa intru pe blog si imi pare f rau :( Ms foarte mult :X Si eu sunt fericita sa fiu in aceasta echipa si am obs ca echipa noastra se mareste. Si avem din ce in ce mai multe pers care admira blogul asta si aici ma simt ca si intr- familie. De fiecare data cand intru pe blogl nostru simt o flacara in interiorul meu simt caldura familiei pe care am fosrmat-o aici. si sunt f fericita :X Multumesc tuturor celor care m-au sprijinit, care au comentat articolele mele, care au avut reactii la articolele mele(chiar si la plictisitor) si le multumesc colegelor mele ca ma sprijina si ma iubesc. Pacat ca suntem din orashe diferite :( Ms Mult inca odata!!! AA si nu uitati votati blogul nostru zilnic ! Daca nu stiti.... INTREBATI! :* va pup si multumesc inca odata

Anonim spunea...

sunteti cele mai tari fetelor>:D<
bv bella cullen95!
si la multi ani de postari pe acest blog joanne:*
YOU'RE THE BEST!

Sandra ღ spunea...

Omgg! nu pot sa cred ca voi ramane in echipa!!! :XX:XX:XX

Chat

Create a Meebo Chat Room