miercuri, 23 septembrie 2009

Interviu cu Daniel Cudmore (Felix)


O revista americana a avut un interviu recent cu interpretul lui Felix, din NEW MOON..am gasit doar o parte din el..


"~Ce parere ai despre machiaj si costume?Unii actori au avut ceva probleme cu lentilele de contact.Tie ti-au creat dificultati?Te-au ajutat costumele sa intrii in pielea personajului?

Totul mi s-a parut foarte distractiv, am purtat lentilele normal asa ca nu a fost inconfortabil. Costumele au fost foarte cool, si chiar m-au ajutat sa intru in pielea personajului. A ajutat si faptul ca pielea mea avea culoarea asemanatoare cu cea a vampirilor.

~Cum au reusit Volturii si Garda sa construiasca relatiile dintre personaje?

Charlie Bewley si cum mine ne-am intalnit la o proba de costume, apoi ne-am intalnit in urmatoarele zile la o cafea sa discutam despre New Moon. Amandoi avem cam acelasi stil de viata, asa ca ne-am inteles imediat, ceea ce a ajutat sa intram in pielea personajelor de vreme ce lucrau impreuna de mult timp si nu saturasera inca unul de celalalt."

Un comentariu:

Anonim spunea...

la prima vedere...cu poza care ati puso mi se pare un tip...nush....puternic...interviul este super....

Chat

Create a Meebo Chat Room