vineri, 25 septembrie 2009

Revsita cool girl


In numarul de luna asta, revista COOL GIRL a publicat un interviu cu Robert Pattinson..

Cand ai semnat pentru "Twilight" te-ai gandit ca viata ta se va schimba atat de mult?
"Nu,deloc.Am citit scenariul si aveam o vaga idee asupra subiectului cartilor.Am mers la auditie pentru ca vroiam sa o vad pe Kristen,o vazusem recent in "Into the Wild."
Vrei sa spui ca erai putin indragostit de ea?
"Clar!(rade).Nu,glumesc,suntem doar foarte buni prieteni."
Circula foarte multe zvonuri legate de voi doi...
"Stiu,dar sincer,suntem doar prieteni."
Ai o iubita?
"Nu,sunt tanar,singur si liber."
Ce anume cauti la o fata?
"Imi plac oamenii indraznet....Doamne,nu stiu,iau ce primesc."
Ai o multitudine de fane in jurul tau,ti-e frica de ele?
"Nu stiam ca oamenii pot deveni atat de obsedati.Nu mi-e frica - este incredibil,oamenii asociaza personajul meu cu mine,si presupun ca suntem la fel,cand in realitate suntem destul de diferiti."
Cat de bine te simti cu atentia acordata?
"E destul de ciudat,dar inca nu am avut destul timp sa meditez asupra lucrurilor.Sunt foarte ocupat cu "Twilight" si celelalte filme."
Ai avut vreo experienta ciudata cu vreun fan?
"Am avut mai multe..Odata,cand am fost in Chicago,cred,niste fete s-au zgariat pe gat pana cand au inceput sa sangereze si apoi au venit la mine.A fost scarbos!"
Care este partea cea mai dificila in a fi Edward Cullen?
"Incercand sa fiu infricosator si dragut in acelasi timp."
Te ingrijoreaza faptul ca vei fi etichetat mereu ca si un hot de inimi?
"Nu ma mira faptul ca lucrurile au evoluat asa.Ma tot gandesc ca nu am personalitatea necesara sa ma potrivesc cu acest rol.Nu imi este chiar frica,desi habar nu am cum ar trebui sa joc acest rol,de hot de inimi."
De ce crezi ca fanii "Twilight" sunt mai obsedati decat cei "Harry Potter" sau "Lord Of The Rings" sau "Matrix"?
"Chiar nu stiu,dar cu siguranta sunt.Este un fel de conexiune mai ciudata pe care unii oameni o cu cartile.Probabil exista si fani "Harry Potter" asa,dar pentru ca povestea din "Twilight" este atat de intima, oamenii inteleg mai bine personajele si emotile lor."
Daca ai fi nemuritor,la fel ca si Edward,ce ai face?
"Probabil as invata sa vorbesc franceza.Sau poate sa-mi imbunatatesc calitatile la pian.As putea sa fac multe,pentru ca as avea mult timp liber."
Ai spus ca Edward e putin obsesiv - esti mirat de faptul ca fetele il vad ca si iubitul perfect?
"E ciudat,dar fetele sunt asa tot timpul.Cand esti baiat,te uiti la fete si te gandesti "de ce cu baiatul ala?".Cei ciudati ca si Edward atrag intotdeauna fete.Daca nu ar fi fost un personaj fictiv,probabil ar fi fost un criminal sau ceva.(rade)."


______________
Si voi zice ce a zis si Joanne..de cand cu scoala asta nu mai am asa mult timp pentru blog..Imi pare rau daca nu aduc atat de multe stiri, dar timpul e limitat..:(

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room