joi, 24 septembrie 2009

Out of Twilight

Hello! Nu am mai dat un subiect de barfa de ceva timp.
Azi, eram cu colegii in pauza. Acum, in a8a, am devenit mai uniti. Daca intamplator dai pe la noi prin scoala, e imposibil sa nu vezi un grup mare de adolescenti care rad non-stop.
Exact! Noi, TURMA, stam toata pauza barfind si razand. Uneori mai mergem si la magazin. ..tot gramada. Astia suntem noi, intre orele de curs.
____________________
La voi in clasa cum e?
Cum va petreceti pauzele?
_______________________

5 comentarii:

Sandra ღ spunea...

La mn e tot ceva de genu..:)) cand suntem NEBUNII scolii :)):)):))

*Ioana spunea...

La mn la lic e cel mai tare,doar cls noastra ocupa 3 banci :x suntem 21 fete si 6 baieti :D, iar daca nu ocupam 3 banci ocupam treptele de la sala de sport. Povestim despre orice ne vine in minte si ne intelgem super, suntem o cls unita :x Pt inceput e f bn :x

DancingVampire spunea...

Baietsii de la mine din clasa sunt nebuni. [da` tot ii iubim ;xx]
Fetele. mai cumintsele [da` tot le iubiim ;xx]

Radem mereu. Totu` e frumos si bine. pan` aku`. am icneput sa ma intseleg mult mai bine cu baietsii din csl. da` si cu cei din scl.mrg.
I LOVE MY CLASS.!

mmada spunea...

Pai e super noi radem si in pauze si in ore[ la care se poate] ...... am 19 baieti in klasa.... si sunt nebunii...:)).. noi fetele suntem numai 9 suntem maicumintele...dar noh...nu ne laudam.....

Anonim spunea...

la mn in cls e o atosfera destinsa de fiecare data....suntem o clasa foarte unita si cu cele mai bune rezultate la invatatura,concursuri etc din randul claselor a7a :D
in unele ore radem de ma apuca carceii la burta:))...in pauze de fiecare data se intampla asta...ne ajutam unii pe altii cu orice...
:))randul pe care stau eu este predominat de baieti:))...printre care cei mai buni prieteni ai mei:))....este minunat...nu sunt destule cuv. ca sa explic cat de bn ma simt cu colegii mei:X:X:X:X

Chat

Create a Meebo Chat Room