miercuri, 23 septembrie 2009

Fanfic

Hey...sigur va amintiti de ficul meu "Firmituri de realitate". Cel putin eu asa cred.
Poate...e doar un fic amarat pe care nu-l citeste nimeni. E pentru sufletul meu. Eu ma simt impacata sa il scriu. E minunat. Lucrurile se schimba in fiecare secunda, iar continuarea isi schimba sensul cu fiecare fraza.
Azi revin cu 2 capitole . Al 6 -lea e pe drum. L-am inceput deja.
Capitolele "Drumul" si "In familie" aici.
Sunt putin cam ciudate. Urmatorul va fi si mai ciudat.
Va dezvalui o mica fraza din capitolul 6:

Ne plimbam pe faleza ca 2 anemici…dar era frumos. Uneori ma invarteam toata faleza, avand in vedere k era cam pustiu.

La un moment dat Jake ma lua in brate si se invarti cu mine. Era atat de frumos. Ma simteam o adolescenta implinita. Saruturile sale si atingerile imi aduceau aminte de filmul “Liceenii”. Asa ma simteam. Ca o liceana. Eu eram Dana , doar ca nu eram timida , iar Jake era Mihai, doar ca el era mai bine facut. Era ceva diferit de ceea ce simteam fata de Edward. Cu Edward ma simteam foarte matura…in schimb cu Jake ma simteam exact eu cea de toate zilele.

Stiu....stiu...gandesc prea matur pentru varsta mea.
Sper sa va placa, iar daca nu va place, asta e :)

4 comentarii:

Sandra ღ spunea...

e foarte frumos!! eu lam citit de la primul capitol, dar am crezut ca nu vei mai publica si urmatoarele..se pare ca m`am inselat :)) si chiar ma bucur!!

Anonim spunea...

unde gasesc primele capitole?

Anonim spunea...

este foarte frumos...am uitat sa spun ca pe acesta lam citit

Atina spunea...

Imi place la nebunie :X L`am citit de cand ai publicat primul capitol si vazand ca nu mai publici am crezut ca ai uitat de el, da` ceva imi zicea sa astept ca va veni si continuare >:D< Ar fi pacat sa nu`l continui :(..In fine, succes la scris :X

Chat

Create a Meebo Chat Room