sâmbătă, 26 septembrie 2009

Fan Fic

Salut!

Am revenit, dupa cum v-am zis si aseara mai nou intru doar sa postez fan ficuri, mai citesc noutatile de pe blog si ies. La mine in oras e mare nebunie cu Sarbatoarea asta... In Fine...
----------------------
Krisz mi-a trimis capitolul 19 din „Hazard Games”
Capitolul: 19 „In for a penny, in for a pound !”-aici
------------
Lara a terminat de tradus capitolul 16 din „Ce Inseamna Imposibilul”
Capitolul 16: „Mike Newton, Popcorn si Soarta Iminenta” -aici
Pe langa Capitolul 16 din „Ce Inseamna Imposibilul”, Lara a temrinat si capitolul 37 din „Let Me Sign”
Eu am ramas la cap 29, am de recuperat...
______________________________
Ma bag si eu [[Bella]] peste articolul Joannei pentru un fic.
Capitolul 12 din " This twilight...i'll be just fine" scris de Bianca este gata.
Il gasiti aici.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room