luni, 21 septembrie 2009

Ultima mea postare


Heyy, desi stiu ca abia maine expira saptamana-premiu, maine voi fi plecata si nu cred ca voi mai intra pe net..Vreau sa va multumesc voua, fetelor, ca mi`ati acordat aceasta sansa sa invat de la voi si sa imi fac noi prieteni..Bella, Joanne, Merry si acum si uh, Ikka ~~ Nu va opriti! Niciodata! Ce faceti voi este minunat, e ceva special adresat seriei Twilight..si nimic nu va sta in cale..tin sa va felicit pentru munca depusa si sa va multumesc inca o data..azi ies din echipa, dar voi urmari blogul in continuare pentru ca este cel mai tare si nu am vazut altul mai bun.Si, inainte sa`mi iau larevedere de la blog, m`am gandit si la o surpriza pentru Bella&&Joanne..sper sa va placa..


Un comentariu:

Anonim spunea...

ce frumoooooooooooos:X
si mie mi'a facut placere sa vad postarile tale alaturi de cele ale fetelor:*
ai facut o treaba minunata:*
felicitari Bella Cullen95 >:D<
si spor in continuare cu blogul fetele:*
hugs>:D<

Chat

Create a Meebo Chat Room