miercuri, 23 septembrie 2009

Mai mult decat OMGG!!


Deci, OMGG!! Nici acum nu pot sa cred ca am ramas pe blog..eu ieri nu am intrat pe net si mi`au spus colegele azi la scoala..eram atat de fericita, ca imi venea sa iau in brate pe toata lumea!! :)) Vreau sa va multumesc..nu ma asteptam la aja ceva!! Voi, fetele, sunteti SUPER!! Nota 10 fara discutii!! Va promit ca voi aduce in continuare stiri hot pe acest blog, pentru ca este cel mai tare..si inca ceva..mi`am pus numele BELLACULLEN95 pt ca am crezut ca nu voi petrece decat o saptamana pe blog, dar cum este si bELLA m`am gandit ca ar fi mai bn sa imi folosesc propsriul nume.. :)) Deci de azi inainte voi posta ca Sandra, pentru ca asa ma cheama..Sunt aceeasi BellaCullen95, doar ca sub alt nume..sper sa nu va deruteze..

si ca sa nu uit!! La multi ani Joanne!!!



Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room