vineri, 25 septembrie 2009

Kellan intr-o alta revista

Am gasit pe site-ul celor de la revista Bravo niste lucruri noi despre Kellan Lutz si ince revista a aparut ultima data:
Kellan Lutz este protagonistul celei mai noi coperţi a revistei “Malaysia’s Definitive Men Journal“, iar pozele sunt de-a dreptul încântătoare.
De asemenea, în interviul acordat reporterilor publicaţiei Kellan recunoaşte faptul că îi place la nebunie să fie pozat, că fotografii îl iubesc pentru că ştie să-şi facă treaba foarte bine (face modelling de 10 ani) şi că actoria i se pare o joacă:
“Nu pot să spun că muncesc atunci când filmez. Mi se pare o joacă. Nu am visat niciodată că am să ajung actor, dar trebuie să recunosc faptul că am cel mai tare job din lume!”
Vedeţi şi voi mai jos pozele din pictorial:

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room