vineri, 27 noiembrie 2009

Interviu Robert


Saga "Amurg" l-a transformat pe Robert Pattinson peste noapte intr-un star si intr-un sex simbol pentru mii de adolescente. Robert este ideal in rolul lui Edward, un vampir romantic si generos, capabil sa isi sacrifice viata pentru persoana iubita. Bazat pe cel de-al doilea roman al lui Stephenie Meyer, care s-a bucurat de un succes rasunator, "Luna Noua" ne zugraveste o poveste de iubire situata dincolo de granitele timpului si ale lumii. In acest interviu, Robert marturiseste ca se simte distant de personajul pe care il interpreteaza, vorbeste despre succesul fenomenal de care se bucura si comenteaza zvonurile referitoare la relatia amoroasa cu partenera sa din film, Kristen Stewart…
In partea a doua a seriei Amurg, "Luna Noua", personajul tau apare ca o serie de viziuni. Te-ai simtit singur sau dat la o parte de colegii tai? Ti-ai fi dorit sa apari mai mult in film?

Robert Pattinson: Acele scene au fost cele mai dificile. Nu la momentul respectiv, ci dupa ce au fost editate. Nu este de fapt Edward, ci o manifestare a singuratatii si a disperarii Bellei. Intotdeauna a fost foarte greu. Am intrebat-o uneori pe Kristen cum ar juca anumite scene in locul meu. Cat despre singuratatea mea, mereu m-am simtit distant de personajul meu de-a lungul intregii serii.

Ce au insemnat pentru tine 2008 si 2009? Cum te descurci cu celebritatea? Te simti mai impacat?

Robert Pattinson: Este inevitabil sa devii mai impacat, desi inca te mai lupti cu anumite lucruri. Franciza in sine nu are nimic inspaimantator. Imi plac toti oamenii cu care lucrez si nu am probleme cu scenariul, mai ales in timpul filmarilor la "Luna Noua". Totul pare relaxat si usor. Am filmat in trei platouri diferite inca din luna ianuarie si am avut doar trei zile libere. Voi fi la filmari intreg anul urmator de asemenea. Nu mai am nicio idee despre realizarea lucrurilor marunte, diverse treburi prin oras, pentru ca nu am mai avut nicio perioada de timp in care sa fiu liber. Nu imi dau seama cum s-a schimbat totul. Inca ma simt exact la fel ca inainte, ceea ce poate nu e neaparat un lucru bun.

Cum a fost cand ai filmat scena de despartire dintre Edward si Bella?

Robert Pattinson: A fost ciudat. Ceea ce m-a ajutat mult a fost faptul ca oamenii au anticipat despartirea lor, iar fanii seriei stiau semnificatia relatiei dintre Bella si Edward. Este aproape o relatie ideala. Astfel, jucand o scena in care renunti la relatia perfecta, am simtit greutatea din spatele acesteia si totodata a disparut si teama de melodrama. A fost un moment important. Simti cu adevarat ca publicul te priveste.

Daca ar fi o lupta intre Edward si Jacob, cine ar castiga?

Robert Pattinson: Nu stiu. Cred ca Edward ar castiga, daca am citit bine in carti. Deci voi sustine acest lucru, pentru orgoliul meu…

Dar o lupta intre tine si Taylor Lautner?

Robert Pattinson: Zilele trecute am auzit ca Taylor a fost de acord sa realizeze un interviu si totodata sa se bata cu reporterul. Eu nu cred ca as accepta asta vreodata. In plus, dupa ce am vazut videoclipurile cu Taylor de cand avea noua ani si practica arte martiale, nu prea as vrea sa mai fac nimic… Poate daca as avea o arma…

Aceasta franciza te-a transformat intr-un actor extrem de profitabil. In ce fel ti s-a schimbat cariera si unde te vezi peste cinci ani?

Robert Pattinson: Nu stiu. In afara de saga "Amurg" am mai jucat intr-un singur film, "Remember Me" , care va fi lansat anul viitor. Dar chiar si asa, am lucrat cu acelasi studio. Inca sunt nelamurit in privinta valorii mele economice in afara acestei francize, insa cu siguranta este ceva diferit. Ti se ofera lucruri la care nici nu ai fi visat inainte, insa este destul de infricosator pentru ca nu mai trebuie sa dai nicio proba. Iti pui mai multe intrebari referitoare la tine. Inainte de "Amurg", jucam in orice film pe care il prindeam si incercam sa profit de situatie. Acum, oamenii au asteptari mari de la tine: trebuie sa le faci dovada valorii tale economice si sa livrezi totodata o performanta actoriceasca foarte buna. Producatorii iti spun "Nu poti sa te iti bati joc. Te angajam ca sa fii un star si un actor." Este dificil si inspaimantator.

Ce trasaturi de caracter ai in comun cu Edward?

Robert Pattinson: Incapatanarea, in anumite privinte, in legatura cu anumite lucruri. Edward are o incredere exagerata in el, iar eu devin uneori obsedat de anumite chestii si sunt de asemenea posesiv.

Il apreciezi pe Edward mai mult cu fiecare film in care il joci? Ce iti place cel mai mult la el?

Robert Pattinson: Cand am citit romanul "Luna Noua", mi-am facut cateva idei despre cum ar trebui sa il joc in primul film, "Amurg". Atunci m-am simtit cel mai aproape de el si tot atunci am vazut un Edward umanizat. In primul film, el ramane, de la inceput si pana la final, un personaj idealist. Insa in partea a doua, Edward face o greseala care este recunoscuta de toata lumea, inclusiv de el. De asemenea, este total subminat de creaturi mult mai puternice decat el si, in acelasi timp, subminat din punct de vedere emotional de catre oameni. Asta il face uman. De cand am citit aceasta carte, am inceput sa il indragesc si sa exprim acest sentiment pe parcursul tuturor filmelor din serie. Edward este eroul povestii care refuza sa accepte ca este un erou, iar asta este admirabil.

Dragostea este subiectul principal al acestei serii, iar multi fani doresc ca ceea ce se intampla pe marele ecran sa se intample si in viata reala. Cum separi iubirea din viata personala de femeile alaturi de care joci?

Robert Pattinson: Intotdeauna trebuie sa iti amintesti ca esti platit. Multe conotatii pleaca de aici. Asta este principala metoda de a separa dragostea din filme de cea din viata reala.
------------------------------------------
Interviu tradus de Anca Stanciu. Multumim!

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room