miercuri, 25 noiembrie 2009

Kellan Lutz: “Îmi place să o fac pe Kristen Stewart să râdă!”


Kellan Lutz vorbeşte despre cea de-a treia parte din saga “Twilight: Eclipsa” şi ne dezvăluie că s-a distrat foarte tare la filmări:

“Mi-a plăcut foarte mult să filmez pentru partea a treia, mai ales că rolul meu devine puţin mai mare. Am mai multe replici, iar asta îmi dă voie să arăt ce pot să fac eu ca şi actor.”

Ba mai mult, i-au plăcut la nebunie scenele pe care le-a avut de filmat cu Kristen Stewart, pe care o face tot timpul să râdă:

“Deşi aveam scene care nu erau amuzante, cumva o făceam pe Kristen să râdă tot timpul, motiv pentru care trebuia să tragem scenele din nou. Îmi place la nebunie să fac oamenii să râdă, mai ales pe Kristen. E foarte haioasă când e amuzată de ceva!”

Hmmm, cât interes pentru domnişoara Stewart… Oare apare un al patrulea membru în deja existentul triunghi amoros, Robert-Kristen-Taylor?

-------------------------------------------------------------

sursa: BRAVOnet

2 comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Adik in RobSTay??..eo aja ii zic:))...AQ va devenii RobSTaKell:)):)):))

elena spunea...

=))))))))))

Chat

Create a Meebo Chat Room