joi, 26 noiembrie 2009

Out of Twilight

M-am gandit sa va recomand o carte. Dar de ce v-o recomand? Nici macar eu nu am citit-o? Cum imi permit sa v-o recomand?
Pai....in primul rand, am citit rezumatul si mi-a placut foarte mult si de Craciun sunt dispusa sa-mi reimprospatez biblioteca.
Prin urmare, va recomand cartea "SEMNUL" scrisa de P.C. Cast, Kristin Cast.
Uitati ce m-a facut pe mine sa devin interesata de aceasta carte:
„In clipa in care am inchis in urma mea usa grea de lemn a salii de recreere am luat-o innebunita, orbeste la fuga. Nu stiam incotro ma duc, stiam doar ca vreau sa ma fac nevazuta. Am baut sange, sangele pustiului aluia oribil, si mi-a placut! Si mai rau de atat era ca mirosul imi parea cunoscut pentru ca il mai simtisem atunci cand Heath se manjise de sange pe maini. Nu fusesem atrasa de un nou parfum, ci de sangele lui. Si il mai simtisem si ieri pe hol, cand Afrodita ii crestase coapsa lui Erik si imi dorisem sa-i ling si eu sangele. Eram o ciudatenie a naturii. Am simtit ca nu mai pot sa respir, m-am prabusit pe piatra rece a zidului exterior al scolii, cu respiratia intretaiata, si am vomitat si sufletul din mine.”

Puteti comanda cartea de la DOL.
Voua ce carti v-au atras atentia?

8 comentarii:

Cristina spunea...

Stiu ca par freak ca va prind mereu imediat cum postati ceva, dar... imi place de voi...
Mie mi'a placut Domnisoara Christina, de Mircea Eliade, o poveste de prin 1935(parca) din sudul Romaniei cu strigoi... e scurta, si frumoasa... si inspaimantatoare... eu am citit'o fara sa ma opresc. Dar nu e recomandata sub 15 ani... e putin mai... provocatoare... ;))

elena spunea...

eu ma bucur ca ne urmaresti !
>:D<
e bine de stiut...poate o voi citit pe viitor

Anonim spunea...

am citit la rascruce de vanturi si mi-a placut extrem de mult...vreau sa citesc gazda de stephenie meyer si mai vreau sa citesc cronicile vampirilor interviu cu un vampir si vampirii sudului...phew am multe de cumparat :))

*Ioana spunea...

hmm interesant :-? Mia mia placut "Suad, Arsa de vie" e o carte documentar cu o fata ce is povesteste viata din copilarie pana in prezent( anul 2003-parca) E o carte f trista pt ca Suad intrun sat din Cisiordania sau Iordania(nici ea nu stie) era batuta de talat ei zilnic, a ajuns insarcinata si cumnatul ei ia dat foc, ea ajungand in spital a nascut baietelul, a ramas cu cicatrici pe viata. Iar cand a venit in Europa a gasit un barbat cu care sa casatori si a avut 2 fetitze, iar in satul natal nu sa mai intors niciodata

Sandra ღ spunea...

am citit si eu "domnisoara cristina" si mi s'a parut destul de interesanta..dar oricum, nu intrece Twilight, La rascruce de vanturi, sau a2a dintre preferatele mele~Mandrie si Prejudecata..

Anonim spunea...

va mai recomand si Inger si Demoni scris de Dan Brown
actiunea se petrece in Italia-Roma-Vatican unde o veche confrerie-Illuminati-renaste si vrea sa distruga Vaticanul...confreria a fost realizata de Galileo Galilei si timp de multe secole ea s-a luptat cu Biserica Catolica...sincer la prima vedere cartea nu pare interesanta dar imediat ce incepe actiunea nu o mai poti lasa din mana...
de acelasi autor este scrisa si Codul lui Da Vinci o carte la fel de interesanta ca si cealalta

Anonim spunea...

aa pot sa zic ca la inceputul carti Dan Brown scrie[citez]:
"...Confreria Illuminati este,de asemenea,reala".
[acelasi anonim ca precedentul:D]

Egynutza spunea...

a citit cineva "anotimpul mortilor" [Hewson David]? Este destul de buna,dar cam sadica ;)
Oricum,o recomand!

Chat

Create a Meebo Chat Room