sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Trei intr-un pat...

Am gasit poza asta facut de un fan pe un site Twilight rusesc... Nu stiu ce scrie sus acolo. Voi ce credeti ca ar putea sa scrie acolo?

Eu mi-am imginat cam ce ar gandi fiecare [copyright]:
Jacob: Hmm... cu lipitoarea asta langa mine nu pot sa fac nimic, mereu este intre mine si Bella. Strigoi imputit!
Edward: Ha, ha, ha, caine! Mirosul tau este ca un drog pentru mine! Ha, ha, ha... Ce pijamale demodate ai!!! Ha, ha, ha... Deja ma simt ametit. Pot vampirii sa ameteasca?!
Bella: Of, Edward... Tare ca piatra, rece ca gheata... Ma intreb?!... Oare Jacob ramane aici toata noaptea?...

Sursa

11 comentarii:

Ada spunea...

oau esti tare Iony chiar imi place poza asta iar dialogul a fost cireasa de pe tort hihihi pwp

Anonim spunea...

Cred că acolo în colț scrie „Și dacă nu ar fi fost Renesmee?” ... nu sînt foarte sigură... la cunoștințele mele limitate în rusă :D... dar cred că asta e...
Iony, geniale replicile :))
Valerya

cathy spunea...

anonim are dreptate. aia scrie. e amuzanta poza.

Unknown spunea...

Super tare dialogul....:x
Bella cred ca se gandeste cum sa scape mai repede de Jacob sa ramana cu Edward:x:))=)))

◤◤ Vampy © spunea...

Da DaNy, asta era ideea ;)) M-a inspirat poza si, oarecum, Jake, pentru ca el e in centrul gandurilor [mai ales ca acum recitesc BD si sunt la sfarsitul cartii din perspectiva lui]. Ma bucur tare mult ca v-a placut! :*

Unknown spunea...

Cum putea sa nu ne placa??Mi-a adus zambetul pe buze...ce ai scris tu acolo:*...

MaRInA spunea...

:))..geniala poza..si replicile date de tine....:))

Claudiu spunea...

Ce dragut:D pacat ca nu e adevarat :))

Anonim spunea...

primul anonim are dreptate acolo scrie si daca nar fi fost renesmee?;

Laura-Maria spunea...

"A esli bne blo renesmi?"asa se citeste...ah...nu degeaba am fcut 4 ani d rusa...anonim are dretate...aia scie:D:X

Gya spunea...

ce tari sunt replicile=))) si ce fete au tay si kris:))

Chat

Create a Meebo Chat Room