vineri, 29 ianuarie 2010

Concurs de Comm-uri


Ciao All! Am revenit cu un nou concurs, al doilea concurs pe ziua de azi. Va mai aduceti aminte de concursul de comm-uri din vacanta de vara? Ei bine Ioni si cu mine ne-am gandit sa il organizam din nou. In perioada 30 ianuarie-6 februarie veti avea ocazia sa commentati articolele. Comentariile vor fi numarate sambata.

REGULI:
~ Commentariile nu au voie sa fie idem
~ Sa fie comentarii referitoare la articol
~ Un comentariu sa contina cel putin 5 cuvinte, astfel nu e luat in considerare.

PREMII:
Fata de data trecuta in care doar primul castigator avea dreptul la premii de aceasta data va fi mai diferit. Primii 3 castigatori vor primii fiecare un premiu.

Locul I: Un puzzle Twilight
Locul II: O insigna Twilight
Locul III: Diploma
START COMM! Succes!

10 comentarii:

alice spunea...

oau...tare ideea

◤◤ Vampy © spunea...

In primul rand vreau sa va urez tuturor BAFTA la concurs si s-aveti insipratie!

Vin in competarea lui Joanne si precizez ca orice comentariu facut incepand cu data de astazi, dupa ora 21:40, pentru orice postare, chiar daca este mai veche, va fi valabil si inscris in concurs. Bineinteles, orice comentariu care respecta regulile concursului.

Mult succes!!! :*

mmada spunea...

Waw,,,fetelor sunteti chiar tari!!


Imi cam incalc regulile ....nu suntprea vorbareata cu comentariile...dar incerc si eu;))

Ada spunea...

sunteti sooper ...chiar imi place concursul...va pup twilight 4ever

elena spunea...

Bravo pentru initiativa >:D<
va besc fetele mele :))
Mami va iubeste
=))

Unknown spunea...

Super ideea...Bravo voua...va descurcati;)

Ada spunea...

oau...particip si eu...hihihi..sunteti o echipa pe cinste si negresit acesta este un concurs super...va pup...twilight 4 ever

Ada spunea...

am o intrebare...se numara commurile daca se face conversatie intre 2 sau mai multi vizitatori?

◤◤ Vampy © spunea...

Re ADA: sigur, conditia este sa fie diferite intre ele si sa nu fie succesive, unul dupa altul de la acelasi user. Succes in continuare!

Ada spunea...

ok..multumesc mult de raspuns....si ms pentru concurs...

Chat

Create a Meebo Chat Room