sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Lucrurile mele Twilight [by Iony]: I run with vampires

     
Asa cum am scris intr-un comentariu la postarea cu tricourile, am pus mai jos poze cu maieul meu personalizat Cullen Girl, pe care l-am primit cu ocazia zilei mele de nastere de la cea mai tare prietena a mea [doar ne stim de pe vremea cand umblam in scutece :p]. Am mai pus si doua poze cu un lantisor cu un pandantiv in forma de mar pe care l-am cumparat tocmai pentru ca reprezenta, pentru mine cel putin, marul de pe coperta cartii "Amurg". Cum vi se par? :)



 

9 comentarii:

Unknown spunea...

Super!!!Imi place tricoul,dar pandantivul e super...[coperta cartii "Amurg"imi place cel mai mult]

alice spunea...

oau ce tare...

MaRInA spunea...

foarte tare maieul...asa cadou..mai zic si eu....iar colierul cu marul este super..este exact ca cel dp coperta.zic eu...:x

Claudiu spunea...

Super! Sa-l porti sanatoasa :D. Am si eu un tricou original cu Twilight :X

Gya spunea...

wow e foarte tare,mi-am personalizat si eu dar nu a iesit asa bine,al tau e foarte reusit.pe bune unde ti l-a facut prietena ta?si lantisorul e superb:X

Ada spunea...

oau...sincer tricoul e prea tare sal porti sanatoasa...pe 2 feb e ziua mea ..poate imi face si mie vro colega un asemenea cadou...hihihihihihi esti o draguta pwp

fataverde spunea...

e facut in magazinul unirii, pa parter, uite si link http://www.franz.ro/

◤◤ Vampy © spunea...

Da, a uitat sa spuna e ea a realizat modelul in varianta asta in Corel... AVE, AVE, Fataverde, Ave!!! May the sparkliness of Edward be with you always! =))

Ana spunea...

wow cat de tare.imi place foarte mult maieul iar pandantivul il ador:X:X

Chat

Create a Meebo Chat Room