vineri, 29 ianuarie 2010

Concurs "Printre rafturile prafuite"

Daca tot am initiat aceasta rubrica, m-am gandit sa va pregatesc o surpriza -un concurs.
Libraria Carti ABC pune la bataie cartea "Fiica Tacerii" de Kim Edwards.

Pe scurt:
Această dramă impresionantă începe într-o noapte de iarnă din 1964, când o furtună îl obligă pe doctorul David Henry s-o ajute pe soţia sa să-i aducă pe lume pe gemenii lor. Fiul, născut primul, este perfect sănătos, dar medicul recunoaşte imediat la fiica sa Sindromul Down. Pentru motive de a căror validitate încearcă să se autoconvingă, bărbatul va lua o decizie într-o fracţiune de secundă, care îl va bântui însă de-a lungul întregii vieţi. Îi cere asistentei sale, Caroline, să ducã fetiţa la un orfelinat. Însă femeia se hotărăşte să crească ea copilul şi se mută într-un alt oraş.
O carte captivantă şi o poveste minunat urzită, despre vieţi paralele, secrete de familie şi puterea mântuitoare a dragostei.

Concursul se desfasoara in perioada 29 ianuarie - 19 februarie. Pentru a intra in cursa pentru premiu trimiteti un mail la adresa elena.twilighthotnews@gmail.com cu raspunsul la intrebarea "Sub ce editura a fost lansata cartea "Fiica tacerii" de Kim Edwards?"

Desemnarea castigatorului se va face prin tragere la sorti.

Multumim sponsorului CartiABC.ro

Mult succes tuturor!
Image and video hosting by TinyPic


11 comentarii:

Angela spunea...

cum adica vei denumi pe cineva? poate toti stiu raspunusul gaseste alta solutie

mmada spunea...

Super concursul:>:>


Astept cu nerabdare nextul:x...si castigatorul la acesta:X:X

◤◤ Vampy © spunea...

BAFTA TUTUROR!!! Felicitari pentru obtinerea sponsorizarii Ella! Esti tare! :* PS: membrii echipei n-au voie sa se inscrie, nu? :)))

elena spunea...

nush :-? nu cred k ar fi corect:-??
deci NU! :( Sorry ...stiu ca tentatia e mare =))

◤◤ Vampy © spunea...

Am glumit oricum, stai linistita. Eu le doresc tutror bafta! Vizitatorii nostrii merita tot ce e mai bun :*

elena spunea...

da :X
pt ka sunt fideli :>

Ada spunea...

sooper concursul...am participat si eu...hihihi

Unknown spunea...

Super ideea cu concursul!!Eu abia acum l-am vazut=))Daca stau sa ma gandesc cred ca voiparticipa si eu;)

sabinna spunea...

Foarte dragut concursul. Am participat si eu. Succes tuturor.

Anonim spunea...

si castigatorul pe cand? :D

Anonim spunea...

deci?? cine este castigatorul? a cam trecut ceva timp de cand s-a terminat concursul...

Chat

Create a Meebo Chat Room