sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Tricouri Twilight/New Moon

http://www.beautyofpain.ro/mypictures/banner.jpg

Daca v-ati saturat sa tot vedeti cum alte tari au pana si lenjerie intima Twilight/New Moon si noi abia abia incepem sa miscam cu cate un calendar, iata ca a sosit vremea emanciparii.
Magazinul on-line Beauty of pain a facut un import de tricouri Twilight si New Moon. In 2 zile vor fi si pe site. Pretul unui tricou este de 65 de ron.
Iata stocul si marimile disponibile.

GIRLIE

TWILIGHT LOGO SIZE S 1

TWILIGHT CHARACTER SIZE S 3

TWILIGHT CHARACTER SIZE M 3

TWILIGHT CHARACTER SIZE L 1

NEW MOON ONE SHEET SIZE L 1

NEW MOON ONE SHEET SIZE M 2

NEW MOON ONE SHEET SIZE S 2


TRICOURI

TWILIGHT EDWARD FACE SIZE S 1

TWILIGHT EDWARD FACE SIZE XL 1

TWILIGHT EDWARD FACE SIZE M 2

TWILIGHT EDWARD FACE SIZE L 2

TWILIGHT CHARACTER SIZE L 3

TWILIGHT CHARACTER SIZE XL 1

NEW MOON ONE SHEET SIZE L 2

NEW MOON ONE SHEET SIZE M 1

NEW MOON ONE SHEET SIZE XL 1

Pentru a comanda, urmariti site-ul beautyofpain.ro

9 comentarii:

Gya spunea...

aaaaaaaaaaaaaaa ce tareeeeeee:X:X:X:X multumesc mult pt inf:X:X:X chiar ma pregateam sa mi fac card sa mi comand cv din strainatate.ma bucur ca aduc si la noi cv,sper sa arate bn:X yupiii:X

mmada spunea...

Dar unde ai gasit informatia pe site?:(...ca eu nu am gasit:((:((

*Ioana spunea...

nu era pe site, am primit-o prin email

Ada spunea...

oau era si timpul.....vreu si eu...ms mult

Maria spunea...

super tare...ai putea pune si ceva imagini

elena spunea...

nu mi'a trimis :)

Unknown spunea...

Nu imi vine a crede!!!In sfarsit se intampla asa ceva in Romania!!
Mersi k ne tii la curent:*

◤◤ Vampy © spunea...

Si eu sunt curioasa. Am deja am un astfel de maieu personalizat, voi face in seara asta o poza si maine o postez. Ella si Joanne deja l-au vazut :D Vreau sa imi maresc colectia :P

Alex spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Chat

Create a Meebo Chat Room