miercuri, 27 ianuarie 2010

Discursul penibil al lui Kristen Stewart la Sundance Film Festival! (video)

 
Articol din BRAVO:
Aflată la Sundance Film Festival pentru promovarea filmului “The Runways”, Kristen Stewart (care joacă rolul lui Joan Jett în film) si colega ei, Dakota Fanning (joacă rolul lui Cherie Currie), au trebuit să răspundă la întrebările fanilor şi ale reporterilor după premiera filmului. Ei bine, în timp ce Dakota s-a descurcat de minune şi a fost super elocventă, Kristen a fost de-a dreptul horror. Noi am putut rezista cu greu să ne uităm la “prestaţia” ei… A fost penibilă, de-a dreptul.

Urmăriţi filmuleţul şi cu siguranţă veţi fi de aceeaşi părere!



Multumim Andreea Pana pentru info!

5 comentarii:

◤◤ Vampy © spunea...

Nu am vrut sa imi dau cu parerea chiar in post, dar chiar se comporta ciudat. Nici nu stiu ce sa cred. As putea sa fiu bland sa zic ca este obosita, emotionata sau poate dezinteresata de eveniment, insa, sincer, mi se pare arata ca o drogata :D

Gya spunea...

e hai sa nu fim rautaciosi,mie mi s-a parut amuzanta si cu totii stim k ea e mai emotiva mai ales knd vine vorba de camere,presa,interviuri..bla,bla.eu mai mult ii apreciez p oamenii astia care sp ce le vine in minte p moment si se balbaie decat pe cei care isi pregatesc discursul si il turuie ca un papagal.mie nu mi se pare asa patetica:)

Amalia spunea...

dupa 2 ani in care i se ia interviuri as crede ca lumea s-a obisnuit cu felul ei de a fi.
asa e ea, se balbaie si se fastaceste..daca prima data cand am vaut-o vorbind asa am fost si eu surprnsa, acum imi pare asa nornal ca nici nu mai sesisez ceva ciudat in chestia asta ;))

se vede ca cine a scris articolul din bravo nu a urmarit-o pana acum, alftel nu i-ar mai fi parut penibila

e adevarat, poate ar trebui sa ia niste lectii de conduita in public.. sau ceva de genu,ca sa vorbeasca fluent, sa nu isi mai treaca mainile prin par, sa nu mai manance fermuarul in timp ce vorbeste si altele.. dar asta e, asa e ea (nu-i nici drogata, nici nimic)

symonaaa07 spunea...

cred k fumase cv inainte si nu ma refer la tigare

Anonim spunea...

god, sunteti culmea amandoua.
asa e ea, bine ca sunteti voi mari oratori.
nu a fumat nimic, la voi totul se rezuma la droguri, ca si stiti voi care sunt efectele lor, ce sa va zic.. marii experti unde erau. eu zic s amai studiati problema si apoi sa dati drumu la porumbei ca nici macar nu stiti bine ce ziceti.
va luati toti de saraca fata, de parca ati fi fost vreodata pusi in locul ei ca sa fiti in masura de a o critica
eu zic sa va uitati la cei ce fuzeaza altceva decat tigari sa vedeti cum se comporta si pe urma mai stam de vorba. poate intr timp realizati si voi unde va inselati

Chat

Create a Meebo Chat Room