sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Fan Fic


Buna, din nou! Ca la fiecare sfarsit de saptamana gasiti pe blog "Doza de fic'uri". Saptamana asta nu s-au adunat prea multe. Deci veti avea parte de mai multe continuari. Sa incepem...
CONTINUARI:

~DD(Andreea) a terminat capitolul 31 din "Bienvenido a mi cuerpo"-aici gasiti toate capitolele
Si fan ficul "Vindecand ranile sale"-aici toate capitolele
~De De a termiant capitolul 6 din fan ficul "Never Happy Again" -aici
~Adina a terminat cap 18, 19 si 20 din "Lumi Paralele" -aici
~Angeladry a terminat capitolul 21 si 22 din "Impenetrable Pain" -aici
Tot ea a termina si capitolul 2 din "Unspoken Story"-aici
~Stefy a termiant de tradus capitolul 6 din "Bad Romance"- aici
LATER EDIT:
~Andreea M a terminat a 2a parte din cap 4 "New Moon EPOV": aici. Si a tradus 2 capitole din "Speechless", scris de Foundation of Dreams-aici
~Mmonik a termiant capitol 23 din "Forever & Always"-aici

FAN FIC'URI NOI:
~Bia traduce fan ficul "La trampa de Cupidon"-aici gasiti primele 2 capitole
Rezumat: Cand Esme si Carlisle s-au casatorit, copiii lor, Bella si Edward nu se suportau.
Cu timpul, aceasta antipatie a crescut, dar se pare ca ZEUL IUBIRII, a avut pregatita o surpriza….
Pana la urma fiecare isi va iubii inamicul?
________________________
Spor la Citit! Desi sunt cam putine fan ficuri weekendul acesta.
---------------------------------------------------------------------------
Later edit [[Ella]]

Dany a terminat de scanat Ghidul ilustrat al filmului New Moon si le-a incarcat pe toate intr-un album pe PhotoBucket.
Gasiti toate scanurile AICI

Multumim Dany!

6 comentarii:

Ada spunea...

sooper soper de tot pwp bravo

Anonim spunea...

cuvantul ”desi ” se scrie cu un singur i

Unknown spunea...

Vedeti ca unele din scanuri sunt invers...Nu am apucat sa le intorc...[La unele pur si simplu nu mi-am dat seama ca sunt asa]

MARIANA RADOI spunea...

la speechless nu este accesibila pagina!

Claudiu spunea...

Faceti o treaba faorte buna cu fanficurile :D.Felicitari tuturor! :)

Gya spunea...

eu nu citesc ficuri dar vreau sa va felicit p voi pt rabdare:)) eu nu as putea sa am

Chat

Create a Meebo Chat Room