miercuri, 27 ianuarie 2010

Gazda de Stephenie Meyer

Scumpa noastra Maya a mai scanat cateva capitole. Ea spune ca pana dumincica ar trebui sa termine cu scanatul. oricum ii multumim pentru ca, desi nu scaneaza in fiecare zi, cand ne da scanuri, ne da multe.
Vreau sa ii multumesc lui Ralu,pentru ca, daca nu era ea nu as fi vazut linkul cu capitolele 45 -50.
Multumim Maya si Ralu!

Scanurile le gasiti si in partea stanga la rubrica "Descarcati Gazda". Acolo gasiti toate capitolele.

Click aici

20 de comentarii:

luminitza spunea...

Multumim mult maya!!!!
Asa cum am mai zis, cartea asta m-a impresionat pana la lacrimi, e absolut grozava, cea mai buna carte pe care am citit-o vreodata.
Esti o scumpa >:D<

Ralu spunea...

prima care comentez, ce fain :D
din cauza link-urilor lasate de serban/stefan, cum s-o numi, mereu era cat pe ce sa se piarda link-ul, eu l-am dat doar mai departe asa cum au facut si ceilalti, asa ca nu e nevoie sa imi multumiti. multumiti-i mariei pentru scanuri, ea cu adevarat merita multumirile noastre
e suuuuper cartea asta. mersi mult

Ralu spunea...

sau poate nu chiar prima ;))
macar cand am dat click pe comenteaza nu era niciun mesaj :p

maya spunea...

Ok Alice am sa scriu si eu parerea mea:
1. Wanda are cel mai pur, sincer suflet, chiar daca este un"vierme" (asa se autocaracterizeaza), pe la sfarsit chiar se sacrifica pentru Melanie, Jared, Jamie si in special pt. Ian.
Cred ca Stephenie a ales acest nume de la wonderful, dar a afirmat foarte subtil.
2. Ian este barbatul normal, care iubeste intens, dar este si singurul care a iubit-o sustinut-o, ajutat-o. Mai tarziu la cap 48 chiar isi primeste rasplata, dar si mai tarziu, in epilog
3.Chiar si Jamie isi da seama cat o iubeste pe Wanda, chiar daca o "acopera" pe sora lui
4.Jared ar face absolut orice pt. a o recupera pe Mel, dar ,chiar daca nu recunoaste tine si la Wanda.
5.Mel la inceput este sceptica fata de Wanda. Proba de foc a celor doua este in desert
6.Jebediah si Magnolia sunt absolut carachiosi, plus Jeb cu "Aici este casa mea si fac ce vreau".
7.Kyle e cam nesimtit,el ca si Jared(si ca noi ceilalti)ar elimina
orice pentru iubirea lor
De acum inainte o sa fie cam trist, dar, bineinteles, dupa ce se vindeca Jamie si tot atunci iubirea lui Wanda(din Mel) si Ian atinge apogeul.


Sfatul meu :Chiar daca imi place ca am ce face, va rog frumos ca cumparati cartea, pentru a aduce un omagiu pe altarul iubirii si bineinteles pentru a recunoaste meritele lui Stehenie, pentru film trebuie ca un nr de vanzare la carte. Plus e alceva cand ai cartea in mana si alceva cand esti in fata ecranului.
Chiar daca nu credeti cartea voastra conteaza pentru Stephenie, pt Summitt


Parca sunt in campania electorala, Votul tau conteaza :))))
Daca vreti lamuriri, adressa mea de mess: andreea_marya12@yahoo.com
O saptamana de sf de scoala grozava, sa inchiati semestru cu 10 pe linie

i love the host spunea...

nu stiu voi, dar eu parca am trait alaturi de personaje.
nu imi vine sa cred ca totul se apropie de sfarsit, parca as mai vrea inca atat daca s-ar putea.
cand am citit azi conversatiile interne ale melaniei si wandei parca mi-a venit sa plang.. iar cand i-a zis lui Doc ce are de gand nu m-am mai putut abtine.
sunt atat de complexe personajele si sentimentele traite de ele sunt atat de profunde incat nu pot sa nu te "atinga" si pe tine ca cititor.
cartea asta e grozava, acum stiu pe ce se vor duce banii din bursa din semestrul urmator :D

lavi spunea...

pe mine hotararea ei m-a luat complet prin surprindere.
adica acum erain plina actiune cu jared ca sa il salveze pe ala micu', acum erau toti meaga fericiti ca a scapat... totul era stralucitor si alea alea... si dintr-o data totul se intoarce la 180 de grade... si scriitoarea descrie atat de bine durerea personajelor ca nu ai cum sa nu te trezesti plagandu-le de mila.

si stiti ce m-a enervat cel mai mult in capitolele astea?.. felul in care oamenii se poarta cu cautatoarea... asa cum si-a dat seama si wanda de altfel... daca ea a fost maltratata, chinuita, cautatoarea are parte de un tratament total diferit... chiar daca wanda nu ar fi sezizat diferenta eu tot as fi sesizat-o si m-ar fi mahnit si pe mine la fel ca pe ea :(

cel mai rau imi pare de Ian in chestia asta... ca el e singurul care a avut incredere deplina in ea - exceptandu-i pe Jeb si Jamie - si el e mereu sacrificat pentru ceilalti... si atat a incercat saracul sa o protejeze pana si de ea insasi :))

oricum e o cate de exceptie... orice fan stephenie meyer ar trebui sa citeasca aceasta poveste... pentru ca desi nu e despre Edward si vampiri, desi e mai dura si mai plina de violenta, e si mult mai profunda decat primul roman... multumesc maya pentru ca ai facut posibil ca o astfel de carte sa ajunga si la mine... nici nu stii cat de fericita sunt ca am reusit sa o citesc...
abia astept duminica sa citesc si ultimele cpitole :D

Anonim spunea...

eu m-am apuat sa citesc the host vazand comentariile voastre despre cat de mult v-a placut cartea.
acum ma bucur ca am citit-o, e grozava, desi foarte trista in mare parte
steph e o scriitoare foarte talentata. o felicit pentru cele 2 romane cu care a cucerit lumea

Adelush
PS: 'mesc maya

Madalina spunea...

Am adorat twilight din prima clipa cand m-am apucat de citit acum vreun an jumate, dar trebuie sa recunosc ca daca ar fi sa aleg intre ele the host e preferata mea.
Subiectul e mult mai bine inchegat, cartea in sine e mult mai profunda decat prima, actiunea e mai incitanta in ciuda inceputului greoi.. ce sa mai, ador cartea asta.
Oricum, amandoua romanele sunt minunate ;)

Anonim spunea...

mie mi-au placut amandoua cartile dar din puncte de vedere complet diferite..
desi nu e o diferenta asa mare de varsta intre personajul din twilight (17-18) si the host (24 parca??), wanda e mult mai matura decat bella si asta face ca perspectiva ei sa fie complet diferita, sa vada altfel lucrurile si sa ni le transmita noua intr-un fel mai "matur"
sunt doua tipologii diferite: adolescenta aflata la prima dragoste, nehotarat, timida, cu putina experienta de viata, si tanara adulta cu picioarele mai bine infipte in pamant (desi cu capul uneori in nori daca e sa o luam si pe mel in calcul)..
iar felul in care descrie lumea noastra prin ochii de extraterestru mi se pare grozav.
citeam azi pasajul in care vorbea despre corpul ei uman, despre cat il iubeste, despre cat de "al ei" il simte si cat de greu ii e sa se desparta de el. m-a emotionat desi la prima vedere pare ceva aproape banal.
stephenie are dreptate, oamenii nu apreciaza suficient ceea ce au, iar cartea asta e mai mult o lectie de viata, decat un roman de dragoste ;)

numai bine tuturor si multumesc maya pentru scannuri

anna spunea...

wow
wooow
wooooooow

i love it

corry spunea...

suberba ca intotdeauna
abia astept continuarea :D

Anonim spunea...

nu stiu de ce wanda se sacrifica atat pentru toti cand acestia nu merita.
am inteles ca faza cu cautatoarea e doar un pretext dar chiar si asa.. ea renunta la tot, la viata chiar, la aproape nemurire pentru niste oameni care au tratat-o ca pe o paria si au ranit-o in orice fel posibil.

eu in locul ei nu as renunta, chiar daca e la capatul puterilor, chiar daca e prima data cand simte iubire si asta o compleseste..eu as fi ales alta cale

alice spunea...

SPOILER ALERT!!!!!

scenele care mi-au placut cel mai mult:

1. umor:
-(Jared)Fara-Durere? Functioneaza?
Am ras
- E uimitor. Daca te injunghii singur as putea sa iti arat cum...[ nicio reactie din partea lui] E o gluma.
-Stiu
Ma privea patrunzator, cu o expresie pe care nu am inteles-o. Ochii ii erau larg deschisi, ca si cand ceva il surprinsese profund.
-Ce e?
Gluma mea nu fusese CHIAR atat de proasta." ;))


"-(Jared)[]Impusc pe oricine indrazneste sa te atinga.
-(Wanda)Jared...
-Nu intra in panica.Am sa tintesc jos si apoi o sa-ti poti folosi chestiile alea ca sa ii vindeci.
- daca e o gluma, nu e amuzanta."

2.actiune
scena in care ii opreste politia.. m-a cam tinut cu sufletul la gura :))

3.drama
partea finala a capitolului 50 - discutia cu doc, dar si discutia cu melaniesi scena in care era ea in camera si se gandea cat regreta sa paraseasca aceasta lume, acest trup

4. o alta scena faina mi s-a parut cea in care la hotel ian si jared discuta despre cu cine sa doarma ea in pat..si pana la urma ajung la concluzia ca de dragul wandei mai bine nu o pun sa aleaga si dorm ei amandoi:
"- Bine, i-a trantit-o Jared. Dar daca ai sa incerci sa ma imbratisezi la noapte... Dumnezeu sa te ajute, O'Shea.
Ian a chicotit.
- N-as vrea sa sune arogant Jared, dar pentru a fi pe deplin cinstit, daca as avea asemenea inclinatii, cred ca as putea face o alegere mai buna."

Anonim, sa stii ca si mie imi pare a fi o lectie de viata.
si imi place expresia: "Nu stii niciodata cat timp vei avea."
trebuie sa profiti mereu la maxim de ceea ce ti se ofera ;)

multumesc maya

Anonim spunea...

cartea aste e incredibila. pacat ca atat de putina lume o citeste prin comparatie cu twilight pentru ca merita fiecare cuvant din acest roman.(bine se adreseaza si unui public ceva mai matur, dar cred ca e usor de digerat chiar si de tinerele de 12 ani)
e una din cele mai profunde carti citite de mine si are de toate: are actiune, umor, dragoste, drama.. personajele sunt adorabile, atat de reale si cu caracteristici atat de bine evidentiate, povestea in sine e atat de atragatoare si te tine atat de bine in suspans.. ce sa mai, e o carte grozava, si o felicit pe SM ca a creat o asemenea capodopera.
multumesc si tie maya pentru scanuri si abia astept sa vad finalul..ne-ai lasat in suspans ;))

iulia spunea...

hey... buna ... am si eu o probelma cu descarcarea capitolelor... nu pot descarca nici un capitol incepand cu 7.... pana la ultimul ... ma ajuta cineva? va rog frumos :X

iulia spunea...

hey... buna ... am si eu o probelma cu descarcarea capitolelor... nu pot descarca nici un capitol incepand cu 7.... pana la ultimul ... ma ajuta cineva? va rog frumos :X

Klaudya Klaudya spunea...

nu merg descarcate cap de pe sendspace stie cineva de ce ???HELP!!

Catalina spunea...

Cartea nu mai poate fi descarcata. Va rooooooooooog, stie cineva unde poate fi gasita?

Genoveva spunea...

Maya si Ralu,
Va implor, mai incarcati-o odata.
Am reusit sa citesc de pe Scribd capitolele 1-19 si sunt disperata sa citesc continuarea.
Mii de multumiri anicipate!

Raluca spunea...

Doresc si eu sa descarc cartea!...va rog frumos o mai incarcati?!

Chat

Create a Meebo Chat Room