vineri, 29 ianuarie 2010

Twilight: personajele principale din romanul grafic

        

Volumul "Twilight: The Graphic Novel" va conţine o selecţie de texte din romanele originale ale scriitoarei Stephenie Mayer şi ilustraţii ale artistului corean Young Kim. "Personajele şi ilustraţiile sunt foarte apropiate de felul în care mi le-am imaginat chiar eu, în momentul în care am scris acele poveşti", a declarat scriitoarea americană. Romanul grafic va avea două părţi, iar prima dintre ele urmând să fie lansată pe 16 martie. [Sursa: http://www.gandul.ro/]




Photo Credit: BlackPack Twitter
  

Un comentariu:

Unknown spunea...

Chiar mi-ar placea sa apara si la noi!Cred ca o sa trimit un mail la Rao sa ii rog sa incerce sa o publice si ei dupa ce este lansata in America...:d

Chat

Create a Meebo Chat Room