luni, 31 august 2009

Poza noua din New Moon

8 comentarii:

Mery spunea...

Super thare poza:X:X:X..debea asht New moon:X:X..uhhh

Celestialtwilight spunea...

deci..wow....ii iubesc...nu mai trec odata zilele...abia astept new monn si dupa eclipse si...

gya spunea...

ufff deci hiperventilez deknd am vzt poza:d:">...ii ador..si eu abia ast filmele...dar sa fim sinceri...cn nu le asteapta?.....omg...edward is so perfect=P~

gya spunea...

am uitat.....nu ati schimbat ink tabara?:>:)))...just joking:D

A. spunea...

superba poza:x:x:x

MaRInA spunea...

ff tare poza....of..nu mai vn odata luna noiembrie...
ps: eu nu mi-am schimbat tabara....team jacob pan`la moarte....:))..<:d>...da recunosc k poza asta e super tare...:d

A. spunea...

my devreme am vazut din nou trailerul:x
j mi s-a parut k poza apare j acolo, ma insel?:">

ChRySs'U spunea...

deci new moon o sa fie uhh :X nu am cuvinte .. chris a facut o super buna treaba :x

Chat

Create a Meebo Chat Room