miercuri, 2 septembrie 2009

Bilete New Moon


Urmatoarea miscare pentru Twilight Saga:New Moon este de a elibera bilete pentru premiera din noiembrie 2009.Cu toate acestea,fanii nu gasesc inca bilete pentru seara de deschidere in teatrele locale din intreaga tara.Fanii au inceput sa-si faca legitimatii de calatorii pentru a fi siguri ca vor ajunge sa vada cat mai repede filmul.Numarul fanilor va scadea din cauza nervozitatii si a zvonurilor rele care se aud despre film.Ei isi rezerva locuri in teatre iar altii sunt siguri ca vor calatorii sa vada filmul.Acestia au inceput sa cumpere bilete de la teatrele locale.

9 comentarii:

gya spunea...

eu abia ast sa ma duc....m-am interesat de vreo 2 luni dak s-au pus bilete la vanzare:))))...bineinteles k nu:)),din pakte la mn in oras nu o sa fie premiera,asa k o sa ma duc la bucuresti:D...xcum abia asta...78:X:X:X:X

A. spunea...

:-<
la mn in oras nu am cinema:((
j la teatru nu au fost niciodata premiere d filme:|
sper sa pot sa ma duc la bucuresti k dak nu o sa morr:(((

gya spunea...

poate mergem impreuna adelush....eu nu cred k am cu cn sa ma duc....bn am doar o fana....p care am cun p mess,prietenele mele ma tot sacaie k sunt nebuna dp twilight,deci sigur nu ar merge cu mn:)))

florykriss spunea...

stiti cumva unde se pun biletele la vanzare?

gya spunea...

@florycriss eu stiu k se vand atunci in ziua premierei k m-am interesat eu dak au fst puse in vanzare si ink nu s-au pus.....spre exp la premiera twilight s-au vandut in ziua resp....o sa gasim bilete.nu va ingrijorati...si chiar dak e sa nu gasim intram cu forta acolo:))))nu k n-am fi in stare :)):D:">

Celestialtwilight spunea...

abia astept sa vad filmul...o sa fie super...mi-ar placea sa putem cumpara biletele din timp

ChRySs'U spunea...

eu sincer nu ma stresez cu bilete .. il vad pe calc si gata ... sunt siteuri ca le dau ...

gya spunea...

logic k toti o sa-l vedem si pe pc,dar una e sa-l vz la cinema..eu la twilight nu am fst,dar aqm vreau neaprat sa ma duc...si in plus pe net o sa apara cv mai tz...nu pot sa traiesc cu gandul k altii il vad inaintea mea,pur si simplu nu as putea:D

Sandra ღ spunea...

zoper!! abia astept!! sper sa se puna in vanzare si in romania cat mai curand!!

Chat

Create a Meebo Chat Room