joi, 3 septembrie 2009

Bilete puse la vanzare


Rapoartele au confirmat faptul ca biletele s-au pus la vanzare pentru ecranizarea in cinematografe a filmului "New Moon".In unele parti ale Statelor Unite bilete se vand continuu.Cinematograful Carmike din Georgia isi desfasoara activitatea in piete mici si mijlocii unde, au comenzi mari de la fani.Pentru a estima cate bilete s-au vandut acestia nu pot spune pentru ca unele firme lucreaza la negru.Biletele se vor pune la vanzare in curand in marile cinematografe din Statele Unite

10 comentarii:

ChRySs'U spunea...

ufff... la noi de ce nu sunt? x(

anytha ;x spunea...

ufff...vreau si eu...sa stiu ca sunt asigurata...eu ma bucur ca 20 piza vineri si nu am nici meditatii si nici teme pentru a doua zii...deabea astept...

gya spunea...

mie imi e indiferent k pica vineri,luni,joi...chiar nu imi pasa...eu xcum o sa chiulesc in ziua aia dak nu ma lasa dirigu sa plec:d...pakt k la noi nu se pun biletele la vanzare...dar o sa gasim noi...

Celestialtwilight spunea...

vreau si eu bilete..de ce nu7 se gasesc si la noi?

A. spunea...

eu tre sa ma duc sa vbesc q primaru neaparat X(
dak nu vad filmu ii sp lu mami sa nu-l my voteze X(
dc nu avem j noi cinema in oras?:((:((

carina sos spunea...

ff pacat ca pe la noi nu se gasesc:((dar daka vor fi la alte cinematografe va dati seama ca deja va aparea pe net de la fanii norocosi catre cei care nu au reusit sa-l vada..asa ca tot o sal vedem dupa cateva zile ce sa dat la ei.. asa ca nu mai fiti suparati ..

deuttza spunea...

deci m-am saturat de tara asta... la noi dc nu sunt bilete!!!!X-(

Anonim spunea...

gya eu nu cred ca tiar da voie dirigu ca ar trebui sa dea voie la mai mult din jumate de clasa nu?nu esti singura fana acolo :)))))))))) mai bine fugi;))

gya spunea...

anonim ba sunt singura fana...a nu,mai am o colega,dar nu asa pasionata....in rest colegii mei nu suporta twilight...c sa ti sp:-@:-@

cu siguranta o sa fug:)))nu se mai pune pb:)):">

anytha ;x spunea...

eu sper sa fie filmul la 4 ca eu termin scoala la 3...noroc ca mai am colega care vine cu mine:))

Chat

Create a Meebo Chat Room