miercuri, 2 septembrie 2009

Kristen si moda


Ea poate fi una dintre cele mai in voga actrite de la Hollywood dar,Kristen Stewart spune ca nu se prea preocupa de scena de celebritate:vrea sa fie simpla.Kristen a declarat:"Moda nu este ceva ce cred eu despre o intreaga sectie dedicata numai hainelor si pantofilor.Stilul meu consta intr-o pereche de blugi,un tricou si tenesii mei preferati".Ea a remarcat de asemenea ca succesul ei cu filmul "Twilight" i-a adus noi oportunitati ca si actrita.

_____________________________

Se pare ca Kristen vrea sa fie simpla...Si asta ne bucura pe toti...

6 comentarii:

gya spunea...

kristen este exact asa cum trebuie sa fie...nu cred k ar mai fi aceeasi kris dak am vedea-o in fiecare zi cu tocuri,eleganta si mai stiu eu ce...eu una ii ador stilul vestimentar

izabella spunea...

mie mi se pare super ca ea nu vrea sa fie foarte sofisticat imbracata si ca nu vrea sa atraga atentia...e foarte frumusik...si cand se imbraca elegant pentru un eveniment sau ceva...mereu isi alege ceva care ii vine bine si nu o face sa para de 30 de ani cum sunt altele...

A. spunea...

d aceea imi place mie atat d mult kristen:x nu e genu d vedeta plina d fumuri j kre nu iese din casa decat q tzoale ultimul trend;))
eu j kristen avem cam acelasi stil:x iubim blugii si tenesii:x

Celestialtwilight spunea...

vrea sa fie , eu zic ca este si imi palce stilul ei de a se imbraca

ChRySs'U spunea...

imi place stilul ei si i se potriveste :)

Sandra ღ spunea...

kristen este naturala..asta e unul din marile ei atu`uri.. :XX

Chat

Create a Meebo Chat Room