luni, 31 august 2009

Taylor Teen Vogue photoshoot




Taylor va aparea pe coperta Teen Vogue din Octombrie.
Actorul, in vartsa de 17 ani declara:
Despre fosta sa iubita , Selena Gomez: E o fata minunata.
Pentru cei care fac parte din Team Jacob: Cred ca fanii ar iubi orice actor l-ar juca pe Jacob. Sunt doar norocos ca mi s-a oferit aceasta sansa.
Pentru paparazzi: Nu poti niciodata sa te obisnuiesti intr-adevar cu ei. Nu este normal ca oamenii sa vada tot ce faci, in poze. Trebuie sa ii lasi sa nu te afecteze.
Despre aspiratiile sale: In viitor mi-am placea sa joc intr-un film cu Denzel Washington. Asta ar fi visul meu devenit realitate. Imi plac filmele action-drama , in special cele cu Matt Damon si Brad Pitt.
Mai mult aici: TeenVogue.com.

8 comentarii:

Mery spunea...

Uhh:X:X:X...Gata...mi-am schimbat team-ul:X:X:X...e atat de cool:X:X:X

Celestialtwilight spunea...

taylor e super dar eu raman tot team edward:P...

gya spunea...

bai nuj....mie imi place mult si taylor mai ales in ultimele poze e foarte hot frate,nu ai ce sa spui...poti sa fii si in team edward,nu ai cum sa nu recunosti k tipul e un mare zeu,e bun frate...dar faza cu team-urile...hmmm nuj c sa sp....defapt,am mai spus,sunt sigura k atunci knd o sa apara poze cu edward o sa faceti naveta..:P

A. spunea...

frate tipu asta e pur si simplu perfeeect:x
este super mega ultra frumos, destept, sociabil:x:X:x

MaRInA spunea...

adelush....you're totally right....super tari pozele astea noi.....tay e asa hot in ele.....cum am mai spus....cu siguranta raman la team jacob...:x:x:x:x....

A. spunea...

fetele tre sa recunoasteti k desi sunteti team rob, taylor e mortal:x nu shtiu de ce vedetele sunt atat d nebune dupa rob cand il pot avea j p taylor:">

A. spunea...

stati asa k aqm am obserrvat/:)
e oficial k taylor a fost q selena?/:)

ChRySs'U spunea...

se protriveau .. pacat ca selena stie doar sa profite ...

Chat

Create a Meebo Chat Room