marți, 1 septembrie 2009

Rob, Zeul Asternuturilor


Azi cand vorbeam cu o prietena, incepe ea si imi povesteste ce articol a gasit despre Robert Pattinson in ziarul Click. Intradevar articolul e ceva mai vechi deci e posibil sa il fi citit deja, dar nu mam putut abtine sa nu il postez pe blog. Ii multumesc Cristinei pentru articol.
____________________

Robert Pattinson - Zeul Asternuturilor
O fosta iubita a protagonistului din "Amurg" a afirmat ca acesta este divin la pat. Un adevarat zeu al asternuturilor. Desii se spune ca este un Casanova, atunci cand acorda interviuri presei, Pattinson este mult mai pudic.

Totusi actrita care ia trecut prin dormitor a marturisit ca : "Exista asa o chimie intre noi incat si saruturile erau uimitor de excitante. Este foarte pasional, asa ca partidele de amor mi se pareau unele pe cinste"

11 comentarii:

Celestialtwilight spunea...

ok deci am ramas fara cuvinte...:)):P

Mery spunea...

THOAMNE...:)):)):)):)))

MaRInA spunea...

oh....god...idem ika.....:d>...;))...

gya spunea...

am citit si eu chestia asa mai de mult.....era un articol mai lung,tipa sp cv genu k nu mai aveau rabdare sa ajunga in pat sau in camera:)),cv de genu park:))

gya spunea...

asta*

A. spunea...

poi c sa zic?:-?
s-ar putea sa fie 'divin la pat':-??
mi s pare o prostie din partea ei k a declarat asta:))=))

florykriss spunea...

am citit articolul ,eposibil sa fie asa..nici nu ar avea de ce sa nu fie..este foarte tanar..doamne.super rob..dar tipa respectiva nu tb neaparat sa declare asta..anywhy..

Deea spunea...

Ohoohoo... da stiam asta :)

A. spunea...

va dati seama k aqm fanele vor fi j my innebunite?:))=))
park l j vad p fete rupandu-si hainele d p ele=))

ChRySs'U spunea...

deci ... OMG :O

Sandra ღ spunea...

omgg..nu cred k trebuia sa declare aja ceva..si faza cu chimia imi aduce aminte de kristen..da nu cred k ar fi ea :))

Chat

Create a Meebo Chat Room