marți, 1 septembrie 2009

Un alt Edward?


Actorul american Dustin Milligan, care joaca in serialul TV 90210, ar fi putut sa fie in rolul principal din seria Twilight, daca ar fi avut accent britanic, sustine actorul.

Milligan a declarat pentru Access Hollywood intr-un interviu recent ca a participat la auditia pentru rolul lui Edward Cullen, care in cele din urma a ajuns la Robert Pattinson, insa motivul a fost unul de natura geografica.

“Am interpretat cel mai bun Edward Cullen. Dar, din pacate, nu am avut accent britanic. Asa ca, nu am obtinut rolul!”, a marturisit acesta.

Chiar daca a pierdut rolul, Milligan a avut oportunitatea de a lucra cu staruri din Twilight, ca Kristen Stewart in filmele The Messengers si In the Land Of Women, in 2007.

Pattinson si Kristen lucreaza momentan la cea de-a treia parte a francizei - Eclipse.

Doar pentru accent?Cate trebuie sa faci sa primesti un rol bun..Oricum Rob este mai bun si mai frumos.

10 comentarii:

gya spunea...

l-am vzt in ''in the land of women''...nu e asa frumos,si sa fim sinceri...nimeni nu l-ar fi interpretat mai bn p edward dekt rob,eu nu cred k a fst vb de accent...rob e un actor mult mai bun.

ChRySs'U spunea...

nu e cn stie ce

ChRySs'U spunea...

rob e perfect pt rol:X

Anonim spunea...

eu sincer nu mi-as imagina twilight fara Robert:Dnu stiu....plus ca asta nu e dragutz la fatza...si poate ca nu numai accentul a fost de vina ci si aspectul fizik;)

Celestialtwilight spunea...

eu l-am ami vazut pe dustin in alte filme si seriale si sincer cred ca nu i se potrivea rolul lui edward....rob e perfect pt rol...

anytha ;x spunea...

sincer dustin nu mi se pare ca poate fii acel vampir infricosator pe care Edward il arata in poiana...dustin cred ca i se potrivea un rol uman,dar in nici un caz unul de vampir...

A. spunea...

j rob j dustin au parul ciufulit, alta asemanare nu vad:D
j hai sa fim seriosi a interpretat 'cel mai bun edward cullen' dar nu a primit rolul pentru ca nu avea accent?/:) el chiar crede asta?/:)
plus ca rob a fost ales pentru ca exista chimie intre el j kristen...:|

Anonim spunea...

muuult mai frumos :-& asta e oribbil

Anonim spunea...

aaaaaaaaaa beaka beaka beaka; mda poate ca el crede sau sia facut im presia ca nu a fost acceptat doar pentru accent sau poate iau spus cei de acpolo asa ca sa nul supere, mititelu; ca eu una nu cred ca NUMAI din cauza asta nu a fost acceptat pfffffffff......parerea mea ca a vrut sasi mai faca oleak de reclama pe seama la twilight in plus dar nu in ultimul rind e URIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT.

Sandra ღ spunea...

Nici nu se compara cu robert.. :)) e un ratat pe langa edward al nostru!!

Chat

Create a Meebo Chat Room