marți, 1 septembrie 2009

Bravo!

Eu mi-am luat azi revista de la chiosc.
Va dau acum mai multe detalii.
________________________
10 lucruri care dau de gol relatia Rob-Kris
1. Ies foarte des impreuna.
2. Se ascund mereu de paparazzi.
3. Stau tot timpul unul langa celalalt.
4. Declaratiile apropiatilor.
5. Nici unul dintre ei nu are o relatie.
6. Chimia dintre ei.
7. ea a fost fotografiata in acelasi hotel in care el a fost cazat.
8. Zvonurile din ziare.
9. Au fost fotografiati plecand acasa impreuna.
10. Robert a fost fotografiat plecand de la Kristen de acasa.
___________________________
Articol detaliat in Bravo.

10 comentarii:

Mery spunea...

eu jtiam k sunt impreuna j k se ascund..:X..mi-am dat seama..este evident..

Anonim spunea...

au uitat sa adauge j faptul k impart lucruri: shepci, ochelari de soare, bratzari, tricouri etc...

A. spunea...

maine cand ma duc la biblioteca trec j p la chioshcu de ziare sa-mi iau revista:x
ms d pont bELLA:*

gya spunea...

si foarte bn k sunt impreuna...dak se iubesc oamenii...bv lor.sunt liberi sa faca ce vor,chiar si sa se ascunda de gandacii aia de paparazzi>:P

Celestialtwilight spunea...

eu cred ca sunt impreuna..zica lueam ce o vrea:P

Deea spunea...

Nu trebuia sa scrii pe site ca vroiam sa citesc in revista ... dar acum bine ca stiu ca o voi cumpara

A. spunea...

poi Deea bELLA ti-a dat un motiv in plus pentru a o cumpara;)) nu e tot articolul aici;))

florykriss spunea...

am cumparat revista..am citit articolul..nu ma surprinde,ma asteptam sa fie impreuna,dar numai ei pot sti ce este intre ei cu adevarat:))

ChRySs'U spunea...

sa recunoasca odata X(

Sandra ღ spunea...

ei nu pot sa recunoasca..trebuie sa ii intelegem..fanii si presa nu iar mai lasa deloc in pace!

Chat

Create a Meebo Chat Room