joi, 3 septembrie 2009

Interviu cu Rob


Am tradus o parte din interviul cu Robert Pattinson din revista franceza Premiere.

Premiere: Rob, inainte sa incepem, mi-ar placea sa stiu numele salonului de cuafura si al samponului pe care il folosesti.

Rob: Vrei sa stii adevarul? Singura data cand miam tuns parul a fost totul stabilit.

Premiere: Ah uitasem, sti ca toate fetele vor sa te salute? (sa zica: Hi!)

Rob: (zambeste) Hi!
Premiere: Ultima data cand ne-am vazut a fost in trecut la promovarea filmului Twilight in luna noiembrie. Nu pari sa-ti dai seama de ce se intampla.
Rob: Nu cred ca oricine poate intelege ce se intampla. Ceva ca si acest lucru este ciudat. Acesta este un amestec de şansă şi de coincidenţă. Te trezesti intr-o zi, si dintr-o data esti o stea. Intradevar ciudat. Dintr-o data toata lumea stie cine esti si tu nu te-ai schimbat nici un pic. Înţeleg cu adevărat ceea ce se întâmpla la Cannes. Am fost intr-un restaurant in timpul unei pauze si cand am iesit dupa 2 ore, 500 de persoane stateau sa ma astepte la iesire, a fost un haos total. Normal trebuia sa i-au masina. E ridicol daca te gandesti (rade).

Premiere: Te simti ca si cum ai intreba 500 de persoane ce faceau acolo.
Rob: Bineinteles. Sunt sigur ca daca i ziceam unei fete: „ Vino sa luam micul dejun” s-ar simti asa de rusinata incat niciodata n-ar mai striga numele meu intr-o multime.

Premiere: Bine aici ai, trebuie sa inviti cate una din fete pentru a lua micul dejun cu tine, ca sa ai o viata normala.

Rob: Una cate una, buna idee!
Premiere: Trebuie sa fie dificil sa gandesti totul la rece, cand mergi asa de repede.

Rob: Nu stiu... Da bineinteles. In acelasi timp nu simti ca te-ai schimbat. Ceea ce este mai jenant atunci cand prietenii tai te roaga să stai cu ei şi trebuie să le zici: „Imi pare rau, nu pot” pentru ca esti constient ca multi fotografi te astepta acolo. Trebuie sa ma uit mereu peste umarul meu si sa am grija tot timpul pentru ca in orice moment cineva ar putea sa ma filmeze sau sa inregistreze ceea ce zic. Ma face sa am simt ca si cum nu ar trebui sa mai muncesc deloc.

Premiere: Poti avea viata privata doar in lunile cand filmezi?
Rob: E o nebunie. Nu am gasit inca un loc in lume unde as putea sa dispar. Chiar si in locurile cele mai indepartate imi pot imagina pe cineva cerandu-mi o poza si un autograf. Sincer nu m-as gandi ca cineva m-ar putea recunoaste asa de usor (rade).
Premiere: In acelasi timp trebuie sa ai grija cum joci, ceea ce nu cred ca este usor, mai ales cand ai 23 de ani.
Rob: Exact. Ceea ce ma ingrijoreaza cel mai mult este atunci când răbdarea mea se va epuiza. Cand voi face în sfârşit ceva foarte prost. Aşteptaţi şi ve-ti vedea ...
Premiere: Macar odata ti-ai zis: „Niciodata nu semnez pentru acest lucru?”
Rob: Mereu. Cu cateva luni in urma eram paranoic. Atunci incepea o noua slujba si lucrurile s-au aranjat ele singure. Nu pot intoarce spatele la diferite situatii si sa le ignor. Si maine zic: „Ok am inteles suficient, haide sa oprim totul”, nu s-ar schimba nimic. As putea incerca, e ca si cum nu as avea control asupra lucrurilor. Sunt o persoana destul de pudica, asa ca nu este totul usor.

Premiere: Ce e ironic este faptul că în 2 ani de acum, daca a-ţi opri filmarile seriei, ar trebui să te lupţi pentru ai face pe oameni sa uite de rolul care te-a adus in varf si l-ai putea face sa stagneze.

Rob: Imi da putina frica, cand vad reuniunile pentru alte proiecte, oamenii cu care ma intalnesc par sa fie interesati de convergenta dintre Edward Cullen si eu. E ca si cum: „Daca rolul te intereseaza si poti sa aduci fanii Twilight, rolul este al tau”. Atunci cred ca ei mi-ar permite chiar sa joc rolul de femeie.
Premiere: Sunt multi fani Twilight care sa fie barbati/baieti?
Rob: Cativa, putini...in realitate de fiecare data un copil imi cere autograf.
Premiere: La 3 zile dupa ce ai filmat finalul la Luna Noua, ai inceput sa filmezi „Remember Me” o comedie romantica de Allen Counter, si mai traziu Eclipsa. Cred ca te odihnesti doar 5 zile pe an.

Rob: Da si totul e in orar. Eu voi începe filmările în ianuarie la Bel Ami in Paris, timp de 3 luni, apoi voi începe filmarea de film la al patrulea şi ultimul din seria Twilight, Breaking Dawn.
Premiere: Prin urmare vor fi 2 ani fara pauza.
Rob: Aproape, o săptămână la sfârşitul verii pentru a vedea prietenul meu, ca în cele din urmă să nu uite că exist, (râde). Este o nebunie.
Premiere: Simt ca este felul tau de a scapa de nebunia care te inconjoara acum.
Rob: ... da, nu te inseli.
_______________
Imi cer scuze daca se afla greseli in articol, dar e destul de lung si e probabil sa fie multe, daca observati greseli va rog sa ma anuntati.

7 comentarii:

A. spunea...

saracu rob;))
o sa o ia razna d la atatea fane:p
mereu s plange k nu are intimitate;))

Celestialtwilight spunea...

viata de vedeta cere multe sacrificii printre care fanii nebuni....cred ca ii este foarte greu sa nu prea aiba intimitate

carina sos spunea...

saraku rob nare timp de nimik..macar sa se bucure ca sta cu kristen un timp..

deuttza spunea...

offfff fanele astea...saracul...nici nu poate sa respire:X:X:X

anytha ;x spunea...

saracul rob..totusi pe mine daca mar invita la un mic de jun as accepta bucuroasa:))

Anonim spunea...

amuzant ca intotdeauna;))

gya spunea...

deci aqm e cv sigur k el o sa joace in BD...offff,mi s-a luat o MAREEEE piatra de pe inima...cat dsp el c sa mai zic...e un scump,natural in tot ceea ce spune si face.saracul are dreptate k nu mai poate sa respire de atatia fani,nu cred k se plange neaparat,ganditi'va voi cum ati face dak ati fi tot timpul urmariti si acostati de oameni p strada.loool,si eu as accepta sa iau micul dejun cu el,rob se inseala dak crede k l'ar refuza cnv:)))

Chat

Create a Meebo Chat Room