miercuri, 2 septembrie 2009

Luisana nu va fi in Eclipse


Aparent exista reviste in America de Sud care au confirmat faptul ca Luisana Lopilato o va juca pe Tanya in Eclipse.Ea si prietenul ei , interpretul canadian Michael Buble au fost observati plimbandu-se prin Vancouver fapt care i-a determinat pe paparazzi sa creada ca aceasta a venit special pentru filmari.Pentru a fi siguri de acest fapt ne-am gandit sa intrebam Summit-ul.In ciuda faptului ca toate revistele au publicat ca Luisana o va interpreta pe Tanya noi am primit alt raspuns de la Summit.Luisana Lopilato nu va juca in Eclipse.

13 comentarii:

gya spunea...

atunci o sa fie alta tanya?sau nu apare nici o tanya?

A. spunea...

nashpa:(
mie una imi place d luisana:x
am fost fan erreway rebeldeway:x

florykriss spunea...

presupun ca altcineva o va juca pe tanya..nu are cum sa nu apara in film..,cred..

Celestialtwilight spunea...

mie mi se parea potrivita pt rolul tanyei ,d ar dac ei vor pe altcineva , asta e

gya spunea...

sincer eu as fi vazut-o p anahi din RBD in rolul tanyei,mi se pare mai frum k luisana...si nuj...knd citeam dsp tanya eu asa o vedeam in mintea mea,ca p anahi;))

MaRInA spunea...

anahi e frum...si ar fi potrivita pt tanya....la fel si luisana...dar ramane sa vedem pe cn aleg cei dl summit....

Anonim spunea...

anahi e frumusica M-A-C-H-I-A-T-A, eu am vazut o poza cu ea nemachiata ca .........am ramas ..........omg

elena spunea...

si eu la fel anonim :))

ChRySs'U spunea...

anahi nemachiata zici ca e scoasa din filmele horror :))

deuttza spunea...

pakt...ar fi potrivita pt tanya
dar asta e....

A. spunea...

d acord q aninim;)))
anahi e urata rau!!!!

gya spunea...

si voi credeti k in film nu ar machia-o?logic k da...intr-adevar e urata tare nemachiata,dar machiata e superba...nuj eu p ea o vad in rolul tanyei

Sandra ღ spunea...

eu cred k taylor swift ar arata mult mai bn in rolul tanyei..eu o ador :XX

Chat

Create a Meebo Chat Room