vineri, 4 decembrie 2009

Ce aleg vedetele între „2012” şi „Twilight”?

Dacă Alina Sorescu, Crina Abrudan sau Roxana Ionescu au preferat „2012”, iar VJ Ella nu agreează seria „Twilight”, despre Oana Frigescu, Daniel Buzdugan şi Lora se poate spune că au aşteptat cu sufletul la gură povestea din „New Moon”.

Pe lângă „This is it”, „2012” si „Twilight – New Moon” se numără printre cele mai aşteptate filme din lume în 2009, ale căror încasări spectaculoase la Box-Office au fost preconizate cu mult timp înainte de lansările oficiale.

Între o catastrofă de proporţii uriaşe care va avea loc în 2012, anul în care maiaşii au prezis că va fi sfârşitul lumii şi continuarea poveştii de dragoste dintre o muritoare şi un vampir, pentru o escapadă la cinema vedetele din Romania au preferat...

Alina Sorescu

Am văzut „2012”. Mi-au plăcut mult efectele speciale (vezi locuri celebre din lume într-o ipostază care depăşeşte imaginaţia), deşi sunt multe secvenţe în care se simte o forţare a cursului firesc al lucrurilor. Însă clar te cuprinde un sentiment fatalist şi te întrebi cum ar fi dacă ar fi...?! Am reţinut replica miliardarului rus - Ca să bată, cineva trebuie să te omoare -, sfat primit de la profesorul său de box şi emoţionanta fază a despărţirii protagonistului de familia sa.

Roxana Ionescu

„2012” mi-a plăcut foarte mult. E un film foarte bun, atât din punct de vedere al poveştii, cât şi al efectelor speciale. Nu cred în sfârşitul lumii, dar cu siguranţ[ se pot întâmpla lucruri asemănătoare cu cele din film. După acest film, mi-am întărit şi mai mult motto-ul după care mă ghidez în viaţă: Trăieşte clipa!”


Crina Abrudan

„Twilight” nu l-am văzut. Pur şi simplu nu am apucat. Am văzut, în schimb, week-end-ul trecut „2012” şi, sincer, m-a dezamăgit.

Văzusem un promo în urmă cu câteva săptămâni, înainte să apară filmul şi abia aşteptam să îl vâd. Mă aşteptam însă la altceva după articolele citite despre film şi după promo-ul pe care l-am văzut.

Chiar mă gândeam că după ce voi vedea filmul voi fi probabil marcată şi mă voi întreba câteva zile oare ce se va întampla în „2012”? Dacă maiaşii au dreptate? Ar fi posibil să trăim asemenea momente?

Exceptând faptul ca maiaşii într-adevăr au prezis că în „2012” va veni sfârşitul lumii, povestea celor care reuşesc să se salveze şi pentru care sfârşitul lumii este, de fapt, un nou început, este pură ficţiune, realizată, în cea mai mare parte, pe calculator. Un film care poate prinde la adolescenţii pasionaţi de jocurile pe calculator, care cu siguranţă vor fi impresionaţi de efectele speciale.”


Oana Frigescu


„Twillight” mi-a plăcut la nebunie! De-abia am aşteptat să apară partea a doua, am citit şi romanul înainte să văd filmul. Pe lângă faptul că povestea este originală şi foarte captivantă, efectele speciale m-au înnebunit înca de la primul episod. Iar Eduard Cullen este magnific!”

Daniel Buzdugan

„2012” nu mă interesează şi nu am de gând să îl văd, căci nu mi se pare plauzibil. „Twilight” însă vreau să văd, dar aştept să termin cărţile, mai întâi. Mi le-am cumpărat şi am început să să le citesc deja.”

Sylvia

Am vizionat filmul „2012”. M-au impresionat doar efectele speciale. Unele erau credibile, însă acţiunea este trasă de păr. Imaginaţi-vă în toiul unui cataclism planetar, când valul Tzunami este la 150 de metri distanţă, telefoanele mobile să funcţioneze ireproşabil…”

Ela Voineag (VJ Ela)


Nu agreez seria „Twilght”. O consider mult prea romantică pentru gusturile mele.

Am fost să văd „2012”. Sunt o fană a regizorului Roland Emmerich încă de când am văzut „Independence Day”. Mă atrage subiectul catastrofelor planetare şi m-au impresionat la „2012” efectele speciale. M-au teleportat instantaneu în toiul acţiunii.


Lora (ex-Wassabi)

Ador „Twilight” şi, mai ales, pe Robert Pattinson. Îl consider un barbat foarte sexy şi abia aştept să văd cum se descurcă în calitate de cântăreţ. Am auzit că vrea să îşi lanseze un album.

Mi-a plăcut mult „New Moon’ şi întreaga poveste de dragoste din minunanta lume a vampirilor. Este ceva diferit de ce vedem în celelalte filme şi asta cred că a atras lumea în cinematografe. Am înţeles că este lider la box-office. Pe bună dreptate!

Simona Gherghe

Nu am fost la niciunul dintre cele doua filme pentru că nu mă atrage ideea. Nu îmi place să merg la un film în urma caruia să mă încarc cu energie negativă.


Andreea (Datina)

Am aşteptat cu sufletul la gură cel de-al doilea film „Twilight”. Am mers sa vad „New Moon” şi mi s-a părut extraordinar. Îmi plac acest gen de poveşti supranaturale, îmi place lumea vampirilor şi cred că povestea de dragoste din serial este una din cele mai romantice din filmele din ultimii ani. Îmi place foarte mult de actorul Taylor Lautner, iar acum că işi etalează corpul bine-lucrat, mă face să mă întorc în sala de cinema!

-----------------------------------------------

sursa: Unica.ro

2 comentarii:

elena spunea...

Jos palaria pentru Busdugan :X
citeste cartile :X

elena spunea...

Buzdugan*

Chat

Create a Meebo Chat Room