vineri, 4 decembrie 2009

Fanfic

Revin cu ficurile. Scuze ca nu am mai postat ficuri, dar am avut teza la matematica. Oficial , va anunt ca am terminat cu tezele! :X
Iata poortia de ficuri de saptamana aceasta:
- Andreea a terminat capitolul 10 din "Nora". Il gasiti aici.
- Monika a terminat 19 capitole din ficul "Jurnalul". Le gasiti aici.
- Marina a terminat capitolele 2 si 3 din ficul "Viata in internat". Click aici.
- Mmada a terminat de tradus capitolele 7 si 8 din "Everlasting". Le gasiti aici.
- Lara a terminat capitolul 6 din ficul "Spini". Il gasiti aici.
- Mmonik a terminat capitolul 11 din ficul "Forever and always". Il gasiti aici.
- Adina a terminat prima parte a capitolului 6 din ficul "Lumi paralele". Click aici.
- Krisz a terminat capitolele 25 si 26 din ficul "Hazard Games". Le gasiti aici.
- Alice a terminat capitolul 5 din ficul "Noapte si zi". Il gasiti aici.
- Capitolul 3 din ficul "The reality is mixed with the fiction" este gata. Il gasiti aici.
_______________________________________________________
Va recomand sa cititi fanficul "Dragoste din nimic" tradus de Ana-Charlie. Primele 14 capitole le gasiti aici, iar restul le gasiti aici.
Ana a ajuns cu traducerea pana la capitolul 40, dar traduce cate un capitol pe zi si in total sunt 81 de capitole. Va avertizez insa ca trebuie sa nu aveti probleme cu inima. Si, inca ceva...nu este recomandat minorilor sub 18 ani, fie eu am 14....ok deci, nerecomandat minorilor sub 14 ani si jumatate!!!!!!
_________________________________________________
  • Am vazut ca vreti "Gazda" de Stephenie Meyer. O caut! Va spun sincer, o caut de am innebunit! Dar nu o gasesc. Deci...ANUNT! Daca v-ati luat "Gazda" si aveti bunavointa sa o scanati , si sa ne-o dati si noua, v-am ramane vesnic recunoscatori!
  • Ma intorc in sfera vampirilor. V-am prezentat la un subiect "Out of Twilight" cartea "Semnul " de P.C. Cast & Kristin Cast. Pentru a va face o idee, gasiti primul capitol aici. _______________________________________________
Daca am ratat ceva, va rog sa ma scuzati! Astept ficurile voastre pe adresa de mail ella.hp.team@gmail.com pentru a completa lista fanficurilor.

8 comentarii:

Anonim spunea...

deci, am gazda dar nu am scaner si oricum e prea mare.... semnul de PC si kristin Cast mi-am luat-o acum o saptamana si am citit jumatate din ea, dar e in engleza, foarte tare cartea, adik e genul meu si e chiar interesanta.

Sandra ღ spunea...

trebuie o parola la ficul "DRAGOSTE DIN NIMIC" la capitolele 12-13..au anuntat mai multi..

Anonim spunea...

parola este DDN..:D

elena spunea...

Da
parola este DDN

Sandra ღ spunea...

kayy, ms mult :))

anny ^.^ spunea...

deci...mi-am luat gazda dar nu am scanner si in plus are 50 si ceva de cap...din pacate nu am avut timp sa o incep..:Deu am gasit-o si sunt din constanta...am gasito fix de ziua mea:Dsi era si ultima printre nuj cate carti de Twilight New MOon Eclipse si Breaking Dawn:D
mi-am luat si semnul si pot zice ca cartea este super...o recomand tuturor:Dsi e in romana:D

Sandra ღ spunea...

cred ca fac eu rost de carte..prietena mea din canada s'ar putea sa o fi gasit..daca o am, o public pe blog..dar nu garantez..

Anonim spunea...

Am citit Semnul, este super, iar Gazda este complet diferita de Seria Amurg, din toate punctele de vedere.Spor la citit fetelor!

Chat

Create a Meebo Chat Room