miercuri, 2 decembrie 2009

Fanfic

Mai nou, am un angajament sa scriu o piesa de teatru pe care, desigur o voi interpreta si regiza.
Ma gandeam sa fac ceva cu Twilight, insa, sa fie ceva original si funny. ..o parodie.
De asemeni, ma gandeam ca am tot citit si auzit de ficuri din perspectiva multor personaje, ce sa mai zic de Edward si Bella. Ma gandeam sa scriu ceva din perspectiva lui Carlisle. Dar, nu neaparat faptul in sine, ci toata viata lui Carlisle. De pe vremea copilariei sale, pana in momentele de groaza din timpul transformarii , anii petrecuti cu Volturi si viata alaturi de familia formata. Am in minte o groaza de idei...Ma gandeam sa scriu ceva din perspectiva lui Charlie; durerea pe care o simtea vazand-o pe fata lui suferind dupa Edward...ceva de genul.
Voi ce spuneti? Ce ar trebui sa incep mai intai? Carlisle sau Charlie?
Chiar nu ma pot hotari.
------------------------------------------------------
In legatura cu piesa de teatru, e mult de munca. Trebuie mai intai sa ma axez pe un fir narativ.
Voi ce credeti? Sunt cam tacanita si cam exagerez cu atatea idei...asa-i?
--------------------------------------------------------------------------
In legatura cu ficurile, le voi posta vineri. Va rog, sa mi le trimiteti pe adresa de mail
ella.hp.team@gmail.com
Doar cele pe care le primesc pe mail le voi posta. Va multumesc.

7 comentarii:

jfg spunea...

eu zic sa faci din perspectiva lui Charlie:D

Alice spunea...

daca vrei te pot ajuta eu cu Carlisle, am scris 2 capitole, dar nu am mai continuat nu pentru ca nu am vrut, ci pentru ca nu s-a cerut si nici n`am avut timp. poti sa iei de acolo cateva idei, sau chiar sa`l postezi, cm crezi tu ca se potriveste..
ai id`ul meu de mess...sau ma gasesti pe blog www.twifans-romania.blogspot.com

Anonim spunea...

charlie:)

carina sos spunea...

carlislie...ar fi mai mult suspans mai ales ca el e vampir:-p

Anonim spunea...

E superb...deabia astept sa il citesc :D


M-as apuca si eu de un fan-fic,dar nu stiu daca as avea cititoare.As incepe unu din perspectiva lu bella in care sa fie indragostita si de Edward si de Jacob si sa nu stie pe care sa il aleaga. un mic rezumat si daca va intereseaza poate ma apuc pentru voi :D

Am crezut ca viata e perfecta cu el,dar m-am inselat…O noua iubire imi aprinde inima si nu stiu pe care sa il aleg. Mi-a iesit in calea doua suflete fara scapare! Iubirea mea dintai-Edward iar o iubire ce ma mistuie-Jacob.
Stiam de cand s-a intors Edward inapoi ca cea ce simteam pentru Jacob era mai mult decat o iubire frateasca,dar nu vroiam sa cred ca este posibil sa fiu indragostita de doua persoane in acelasi timp.Doua persoane care sunt total diferite si ca personalitati,dar si ca…Edward este un vampir,iar Jacob un varcolac,dar el e uman.
Viata poate duce pe drumuri paralele daca nu iei decizi corecta!

elena spunea...

ms .....vad ca parerile sunt impartite :)) Dar tot nu ma pot hotari. Cred ca voi pune un sondaj :-??
Anonim, incearca, vezi ce iesei si vezi cati cititori ai. Daca ficul tau e promovat pe mai multe bloguri, sunt sigura ca va fi citit.
GOOD LUCK!

Sandra ღ spunea...

carlisle primul..si fa'le pe amandoua daca ai timp ca nu ne suparam :))

Chat

Create a Meebo Chat Room