joi, 3 decembrie 2009

Robert Pattinson i-a facut cunostinta lui Kristen Stewart cu parintii lui

Robert Pattinson este atat de innebunit dupa colega sa din “Twilight”, Kristen Stewart, incat deja i-a facut cunostinta cu parintii lui, a dezvaluit matusa acestuia.

Chipesul actor britanic este implicat intr-o relatie cu Stewart de cateva luni, iar regizora peliculei, Catherine Hardwicke, a confirmat ca cele doua vedete sunt impreuna la inceputul acestei luni.

Ea a declarat pentru revista «Time»: “Dupa ce l-am ales, i-am zis: ‘Nici macar sa nu te gandesti sa ai o relatie cu ea, deoarece nu are nici 18 ani. Vei fi arestat’. Nu am avut o camera de filmat in camera de hotel, dar din ceea ce mi-a spus Kristen in mod direct, nu s-a intamplat nimic in timpul primului film. Nu a sarit nimeni calul in timpul primului film. Cred ca a durat ceva timp pana cand Kristen a realizat ca trebuie sa incerce sa fie cu aceasta persoana”.

Actorii au incercat sa evite sa intrebarile despre vietile lor personale in timpul promovarii ultimei pelicule din seria “Twilight”, dar matusa lui Pattinson, Diana Nutley, sustine ca Stewart i-a cunoscut deja parintii. Ea a declarat pentru revista “OK!” ca cei doi au luat o pauza de la vietile lor agitate pentru a lua cina cu mama si tatal lui Pattinson in Paris. Nutley a spus: “A trebuit sa tina relatia secreta”.

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON

Multumim Ionica Stan!

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu are legatura cu articolul dar va rog sa-mi spuneti unde pot gasi new life scrisa de ika deoarece la fanficuri nu am gasit decat cateva capitole...va multumesc

Anonim spunea...

de ce asa de marunt ????:(

Anonim spunea...

sa inteleg ca Rob si Kris sunt impreuna d l inceputul lunii decembrie( scuze dar din postarea voastra asta am inteles, desi se stie, oarecum, ca cei doi sunt impreuna de mai mult timp, vezi foto aeroport din Paris, cred) data viitoare cititi ce scrieti (articolul se poate sa fie mai vechi)

Chat

Create a Meebo Chat Room