miercuri, 2 decembrie 2009

Interviu Ashley Grenee


1.Reactiile la film sunt la fel peste tot in tara?
De fapt, am fost impresionata de Chicago. Chicago a fost foarte, foarte intens si zgomotos si cred ca a fost cel mai mare raspuns pe care l-am primit noi. Dar oriunde gasim multi oameni, multa pasiune, multe tipete si plansete. Cred ca totul e masurat in intensitatea tipetelor.

2.A fost cu mult mai diferit de anul trecut?
Cred e mai intens. Eu ma simt mult mai comfortabil acum. Nu stiam la ce sa ma astept cand m-am bagat in priectul asta. A fost prima mea lovitura, asa ca era putina nebunie iar eu eram foarte agitata. Doar stii ca fanii sunt acolo pentru ca te iubesc si pentru ca vor sa te sprijine.

3.Care a fost cea mai memorabila intalnire cu fanii?
Cativa oameni mi-au facut albume cu taieturi din ziare si articole, ceea ce e incredibil pentru ca sunt in mijlocul unui uragan si sunt foarte multe lucruri carora le duc lipsa, sunt mereu pe fuga. Asa ca probabil un an dupa ce se termina toate astea, ne vom relaxa si noi. Asa ca e frumos din partea lor sa faca o colectie a carierei mele si a tot prin ce am trecut. Este foarte special.

4.De ce crezi tu ca fanii sunt asa de obsedati?
Cred ca cu vampirii n-ai cum sa dai gres. De generatii intregi, vampirii au fost un succes pentru ca sunt de neobtinut, misteriosi, senzuali, periculosi, sexi intr-un fel. Apoi Stephenie a adaugat povestea de dragoste Romeo si Julieta in lumea asta deja fantastica. Edward e din intamplare un vampir dar e un gentleman perfect care deschide usile si ii spune unei fete tot ce vrea ea sa auda si practic este perfectiunea intruchipata. Apoi o avem pe Bella, o fata normala, din viata de zi cu zi ca multe dintre noi si ea ii fura inima vampirului. Asa ca toata lumea isi doreste propriul Edward sau propria Bella.

5.Cum ti-a schimbat cariera rolul lui Alice Cullen?
Eu nu aveam o cariera, de fapt! Deci uite si schimbarea. Acum fac ceea ce vreau si stiu ca voi continua sa muncesc. Astae , asta e restul vietii mele. Pot intra in camere si discuta cu regizori si producatori la usa carora nu ajungeam inainte. Si pot sa iau loc sa dicut cu ei fara sa fiu terifiata de ei. Asta, si desigur faptul ca oamenilor le pasa ce fel de cafea beau si cu cine ma intalnesc si unde ma duc. Nimeni nu-mi stia numele inainte si nimanui nu-i pasa, iar apoi brusc in decursul unui an, totul s-a schimbat.

6.Care sunt dezavantajele?
Singurul dezavantaj e atunci cand oamenii uita ca esti om si nu esti perfect. Dar asta face parte din succes si nu as da la schimb.
Care a fost reactia ta la New Moon?
Tonalitatea, schemele colorate, caldura lui, e frumos. Cred ca Weitz a facut o treaba fantastica. Apoi dupa ce l-am vazut pe Taylor, am fost foarte impresionata. Adica, are 17 ani si a produs si castigat 20 de kg transformandu-se intr-o persoana complet diferita de cea care a fost in primul film. Greutatea filmului a fost pe umerii lui si este ceva greu de facut, mai ales cand rivalizezi cu un personaj ca Edward. Trebuie sa te ridici la multe nivele, iar el a facut asta intr-u mod corect si a iesit ceva fantastic.

7.Care este scena ta favorita din film?
Scena in care am fost in Italia si am filmat cu Volturi. Dakota fanning e minunata. Ii urmaream filmele dinainte sa joc. Si am apucat sa lucrez cu Michael Sheen care este un actor incredibil si fenomenal si a fost grozav sa pot invata cate ceva de la el si urmarindu-l jucand si transmite prin ecran.
Da scenei multa gravitate.
A fost foarte usor pentru el. El controleaza scena. Inca nu am lucrat cu un actor de calibrul lui, cineva care sa poata face asa ceva. A fost minunat de urmarit.

8.Cine ti-e cel mai apropriat prieten din distributie?
Kellan Lutz. Suntem prieteni de cinci ani, dinainte de nebunia Twilight. Aveam acelasi agent si practic suntem prieteni de cand ne-am mutat la L.A. Suntem impreuna 12 ore pe zi, in fiecare zi timp de trei luni.
Exista vreun rol pe care ai vrea sa-l joci?

9.Mi-ar fi placut sa joc rolul lui Alice in Tara Minunilor. Sa fii o fata Bond va fi intotdeauna amuzant. Am avut parte de multa actiune in Eclipse si cu siguranta imi doresc sa mai merg pe drumult actiunii. Mi-ar placea sa joc intr-o piesa romantica, dar rolurile sunt greu de obtinut pentru ca sunt foarte scumpe si nu au o demografie mare. Si mult mai tarziu, probabil pe la 30 de ani, mi-ar placea de joc un rol gen Erin Brockovich sau North Country, tipul de rol pe care l-au avut Charlize Theron si Julia Roberts, pentru ca sunt roluri inspirative si au reprezentat femei puternice care au facut istorie.Asta ar fi un rol minunat de jucat, care ar afecta oameni. Asta e unul din beneficiile actoriei, poti afecta oameni.

10.Daca ai putea alege regizorul pentru Breaking Dawn, cine ar fi?
Abia am fost la MoMA (Muzeul de arta moderna din NY) unde l-au onorat pe Tim Burton, si am vazut intreaga compilatie de filme si opera sa si cred ca e un artist extraordinar. Cred ca ar fi grozav sa-si bage coada aici, pentru ca este o carte ciudata, cu momente ciudate. Ar pune o intorsatura foarte ciudata si grozava. Daca ar trebui sa o facem cum trebuie, ar trebui sa fie dua filme. Cu siguranta, partile imortante trebuie sa fie acolo pentru fanii pasionati, deci un singur film ar fi dificil si multe ar fi lasate pe dinafara. Asa ca daca am putea s-o facem cum trebuie, ar fi grozav sa fie doua filme.
..........................................
Sursa:Twifans-Romania

2 comentarii:

alina spunea...

ina, mai desparte si tu textul sa inteleg care sunt intrebarile si care sunt rapunsurile. nu posta in graba, ca o faci aiurea.

carina sos spunea...

e mai bine asa?:p:d...scz dak am gresit cu cv:|

Chat

Create a Meebo Chat Room