sâmbătă, 5 decembrie 2009

Gazda de Stephenie Meyer


Deci, am mai cautat si am gasit prologul pe site-ul autoarei. De tradus fir cu fir nu am timp, asa ca l-am incarcat pe Google Translate si, desi au fost mici greseli, am reusit sa citesc. Am vrut sa dau copy/paste , dar se copia si ce era in engleza. Daca vreti sa citit 18 pagini din "Gazda", incarcati-le pe Google Translate. Promit ca voi mai cauta!
Gasiti prologul aici sau aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut, sunt Roxana o mare fana twilight! Am auzit ca doriti niste scaneruri din gazda asa ca m-am gandit sa va scriu. Nu pot sa o scanez toata deoarece are 700 de pagini, dar daca o mai are cineva putem imparti scanerile in doua sau mai multe. Id-ul meu este bella_cullen145. Da-ti add daca doriti scanerul la primele cateva capitole si eu o sa incerc sa le scanez.
PS: Face-ti o treaba minunata... Va urmaresc de la inceput...

Chat

Create a Meebo Chat Room