sâmbătă, 12 decembrie 2009

Concurs!!!

Daca tot e luna cadourilor, hai sa facem si noi un concurs! Am incercat sa gasesc sponsori, dar nu am primit vreun raspuns! Sorry! Insa, am gasit-o pe Merry! Mery va face pentru castigator brelocuri si semne de carte pentru Craciun! Editie limitata! Poate gasesc si sponsori ...sau poate pun eu ceva la bataie! Orice este posibil!

Ce trebuie sa faceti? Cum va imaginati voi Craciunul Twilight? Puneti-va viziunea pe hartie! Desenati personajele Twilight Saga sarbatorind Craciunul. Sunt admise orice personaje! De la Angela pana la Caius si Jane!
ex: Alice Craciunita, Emmet Mos Craciun, Familia Cullen la masa de Craciun, un pom impodobit cu globuri Twilight etc. Astept desenele voastre pe adresa ConcursTHN@gmail.com pana pe data de 18 Decembrie. Cele mai bune 3 desene vor fi expuse votului, iar pe data de 20 Decembrie vom afla castigatorul.
-------------------------------------------------------------------
PS: Aveti destul timp, va zic eu!
Nu stim inca premiul total. Este si o parte surpriza!
Mult succes tuturor!

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room