sâmbătă, 12 decembrie 2009

Fanfic

Scuzati, scuzati va rog! Acum ca am luat vacanta, promit sa ma apuc serios de postari. Va fi cum era in vacanta. Promit. Sau, cel putin jumatate pe cum era asta vara. Sper ca va place noul banner. Stiu ca nu va placea celalalt. Mie mi-a placut. Ii multumesc lui Mery pentru bannerele facute. In proportied de 90% sunt facute de ea. Am avut si eu cateva pe care le-am facut eu, cum ar fi acesta nou. Astept pareri. De Craciun il schimbam, relax!
----------------------------------------------------------
Scuze ca a lipsit portia de ficuri. dar, no problem...aveti mai mult de citit acum. Promit sa ma apuc si eu de scris. Cine stie, poate imi pun ideile in legatura cu Carlisle in aplicare. Nu de alta, dar Charlie nu prea stie ce se petrece in poveste, asa ca mai bien nu-l amestec. Doar daca nu v-ati saturat cumva de vampiri? Vreti si vreo perspectiva mai umana a povestii? Astept parerile voastre.
------------------------------------------------------------------------------
Mmada a terminat de tradus capitolul 9 din ficul "Everlasting". Il gasiti aici.
Diandra a terminat capitolul 4 din ficul "The reality is mixed with the fiction". Il gasiti aici.
Bia traduce ficul "Comienza la guerra". Am publicat doar primul capitol, iar de atunci Bia a mai tradus 4 capitole. Le gasiti aici.
Andreea a terminat capitolul 11 din ficul "Nora". Click aici.
Mmonik a terminat capitolele 12,13 si 14 din ficul "Forever and always". Click aici.
Adina a terminat partea a doua a capitolului 6 din ficul "Lumi paralele". Click aici.

Si cateva ficuri noi
Andreea s-a apucat de 3ficuri.
Capitolul 1 din ficul "Cronicile vrajitoarelor" aici.
Prologul si capitolul 1 din ficul "Si vremea e ca sa iubesti" le gasiti aici si aici.
Fanficul "Pain"- primele 2 capitole le gasiti aici.
Maria scrie fanficul "Eye Stars". Primele 3 capitole le gasiti aici.
Mmada traduce ficul "Mari Nosam". Primele 6 capitole le gasiti aici.
--------------------------------------------------------------------------
Deci, sper ca nu am uitat nimic. Daca ochii nu au zarit ceva, call me!

--------------------------------
LATER EDIT: DancingVampire mi-a trimis capitolul 5 din fan ficul " Un Nou Inceput" pe care il gasiti aici (Joanne)

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room