sâmbătă, 12 decembrie 2009

Welcome adminule!


Deci, mi-a picat fata dupa ce am vazut ce mi-a scris Sandra pe mes. Cum sa dom'le sa plece?! Am zis sa mai astept pana la Craciun sa o fac admin. Ar fi fost asa in spiritul Craciunului...un cadou pentru toti. Dar ca o implorare, am facut-o admin mai repede. Sper sa se razgandeasca si sa lipseasca doar o saptamana si nu 3 luni!!!! :-L
Sandra te implor ....iti trimit tot ce am cu Twilight numai sa ramai. Fara pauza!!!!!

-----------------------------------------------------
Tot prin acest anunt vreau sa le multumesc celor care au lasat comenturi prin care ne-au jignit. Va multumesc dragi comentatori. Va multumesc ca imi alungati autorii si ca ajutati la inchiderea blogului. Sunteti cei mai buni in chestia asta!

29 de comentarii:

Nessie Black spunea...

si nuj daca se razgandeste.pentru ca idiotii care o critica trebuie sa fie f fericiti, nui asa?>? Bravo mah.....sunteti buni!!!

Nessie Black spunea...

sandra trebuie sa te intorci......fao pt cei care te iubesc si te vor inapoi.....te rugam.....

Nessieჯ spunea...

Mai fratilor...sandra nu pleaca de pe blog...sandra pleaca intr-o tabara...de ce sunteti toti asa de disperati!!!

Nessie Black spunea...

nessie, mai uitate o data ca sa nu ma enervez si eu!!! X(X(X(

"si cred ca voi lua o pauza cu activitatea mea pe blog~probabil voi incepe din nou de la anul..voi vedea..pana atunci, sarbatori fericite si un an plin de bucurii"

Mai uitate o data!!!!!!

Anonim spunea...

TAMPITILOR! PLEACA SANDRA, SE DUCE DRACU BLOGUL! BRAVO!

alina spunea...

eu tot nu inteleg care e problea. sandra a spus ca pleaca doar pe o saptamana si nu va avea internet. iar tu bella, te cream mai matura, daca asculti tot ce zic ceilalti si nu ai incredere in tine asta e, dar nu inchide blogul, poate i-l faci sandrei cadou de craciun? please :x

Anonim spunea...

bai alina, da si tu teai tampit?????????? "si cred ca voi lua o pauza cu activitatea mea pe blog~probabil voi incepe din nou de la anul..voi vedea..pana atunci, sarbatori fericite si un an plin de bucurii.."

asta ce dracu inseamna?????????????

Anonim spunea...

sandra nu o sa plece. nu poate sa plece si sa lase blogul. chiar nu poate sa faca asta :(

Nessieჯ spunea...

nessie...sandra nu pleaca...a zis doar ca ia o pauza si incepe din ianuarie ca e craciunul si pentru ea!!!

ba intra prea mult ba prea putin...hotarati-va o data!!!
sandra nu pleaca....nu are voie omul sa ia o pauza...care-i treaba???...nu va inteleg mai!!!

treziti-va si nu mai fiti asa de speriati...chiar nu ati inteles ce a vrut sa zica!!!

gya spunea...

oo doamnee 8-|

Anonim spunea...

nessie, scutestema ok? nu te mai baga.....sandra se va intoarce, am inteles....da o sa ne lipseasca!!!!! :(:(:(

alina spunea...

nessie X are dreptate

Anonim spunea...

deci, tin sa felicit comentatorii. CRETINILOR!!!!!!!!!!!!!!!! Sunteti niste idioti de nota 10!!! cred ca sunteti foarte fericiti!!!!

*Ioana spunea...

Stoop!!
deci Sandra pleaca in tabara la chimie o sapt iar apoi revine din noul an. La toti ne va fi dor de ea dar trebuie sa ne conformam nu poate fi Omniprezenta

Anonim spunea...

da dc pleaca???????

Anonim spunea...

k tabara e doar o saptamana.....ea sa suparat din cauza idiotilor de BOGDAN SI UNA nu????? ca aia au comentat x(

Nessieჯ spunea...

pleaca o saptamana la chimie si apoi face o pauza...s-a suparat fff putin...dar i-a trecut..nu de asta se intoarce abia la anul...se intoarce mai tarziu pentru ca poate are si ea alte planuri de familie...

dar nu s-a gandit sa paraseasca blogul sau sa amane revenirea...

Anonim spunea...

da tot sa suparat......si uite ca deja ii simtim lipsa......stiri putine :((:((:((

◤◤ Vampy © spunea...

Chiar si daca vor fi putine stiri din cauza plecarii Sandrei tot voi tine toata ziua pagina deschisa :)) De curand am devenit si fan al blogului pentru ca oamenii de calitate merita sustinere indiferent care sunt deciziile lor.

BibbyEllen spunea...

nu prea vreau sa ma bag...deoarece nu am mai prea vizitat blogul in ultima vreme(asta din cauza paginii care se incarca exagerat de greu btw)...dar vreau sa mentionez un lucru foarte important!sandra a fost cea mai activa autoare,cu totii ne dam seama de asta...pfff...sunt ofticata deoarece nu stiu unde pot sa gasesc acele comentarii.pt ca pentru prima data,sunt curioasa:">...sandra nu merita cuvinte urate...cum spuneam>>in lefatura cu plecarea aia de pe blog-nu ma pronunt>>nu deschid gura daca nu sunt sigura...dar va rog...ma puteti ghida si pe mine la postarea aceea cu comenturile respective? :D

Anonim spunea...

http://twilight-hot-news.blogspot.com/2009/12/renesmeenumele-anului-2009.html

BibbyEllen spunea...

a,merci anonim...il gasisem acuma si eu;))...peste tot,pe orice blog se gasesc astfel de critici...oameni buni...ganditi-va bine!sandra se dedica in totalitate acestui blog,pt noi si mai ales pt ea,deoarece ii face placere,iubeste twilight ca si noi de altfel:X...apucati'va si voi de "construirea unui blog!da!apucati-va!apoi,va poftim la comentat.foarte urat...sa jigniti in halul asta...pai..eu pe autorii acestor bloguri ii consider a un fel de talente...asta sunt pt mine!
si cu asta am incheiat...sper sa nu se faca mare zarva pe baza comentului meu:-w...nu ca ar fi ceva nou...
NU LUATI IN SEAMA PROSTIA!

Anonim spunea...

deci sincer......sandra e centrul blogului Twilight-hot-news.....nuj, faceti ceva si convingetio sa revina pentru ca e pierdut blogul fara ea.....si ne lipsesc mult postarile ei.... :(:(:(:(:(

AliCe CuLLen spunea...

Ok deci. sa inteleg si eu. nu intru 4 zile pe blog si cand ma intorc-SANDRA PLEACA PE O PERIOADA NELIMITATA. ce naiba iati mai facut, idiotilor????????? chiar nu jtiti sa pretuiti ce aveti????? Ratati, asta sunteti. voi nu sunteti in stare sa aveti grija de un blog, da bn ca la comentat sunteti maestrii. doamne, cata rautate poate sa existe intre voi, va macina invidia. ce aveti mah cu sandra? nu va facut niciodata nimic, mai mult- mereu a pus stiri si sia vazut de treaba ei. nu a vrut sa fiwe admin ca sa nu iasa si mai mult in evidenta si voi cu faceti, idiotilor??????? doamne, prostie din plin. nuj ce sa mai cred. chiar nu judecati deloc?????? DE CE VA BATETI JOC DE CINEVA CARE NU MERITA????? ei bine, eu nu mai zic nimic. nu aveti decat sa ma judecati pentru parerea mea. dar numai atat sper sa va ramana in cap- CA SANDRA, NU MAI INTALNITI. veti vedea cate foloase aducea blogului abia acum cand ati pierduto. si o sa se intoarca dupa cateva luni, pentru ca iubeste Twilight, blogul si echipa. dar nu o sa uite comentariile urate si jignitoare. nu inteleg dc naiba va intereseaza viata ei personala, care e problema voastra???? duceti lipsa de personalitate?????? IDIOTILOR!!!!!!!

AliCe CuLLen spunea...

si inca ceva, Bopgdan si una,,,-SUNTETI CRETINI, MAH OAMENI PROSTI????? CE AVETI CU EA????? CE VA INTERESEAZA DACA E IN CLASA A8A SI ARE NUMAI MEDII DE 10????? DACA INTRA 10 MIN DUPA SCOALA, BRAVO EI....SI NU E VB CA ARE O TONA DE TIMP LIBER, CI CA VREA SA ABIA 10 MIN PENTRU BLOG. CREDETIMA, NU JTITI CE ATI PIERDUT!!!!!!!

elena spunea...

Deci, eu , aseara am negociat cu sandra o ora jumate!!!!!!!!!!
Si, de la 3 - 4 luni de pauza am ajuns la 2 saptamani! va dati seama ce greu a fost?

Uite ce ma puneti sa fac!!!! Tampitilor! Nu sunt prima care ii injura pe cei care au ajutat la pauza asta, asa ca nu-mi pasa ce o sa spuneti!

E bine ca ma pricep la negociat, altfel, Sandra uita in 3 - luni si numele blogului!

Nessie Black spunea...

mda. da si 2 saptamani e un dezastru. trebuie sa se intoarca mai repede. haideti sa ii facem o surpriza, noi, fanii blogului si fetele. cred ca sar bucura super mult. ce ziceti????

Anonim spunea...

pai ce idee ai?

Anonim spunea...

cear fi daca ar face fetele o postare cu ce zicem noi, fanii. adik sa zicem ca o vrem inapoi si ca ne lipseste si chestii de astea. ce ziceti????

Chat

Create a Meebo Chat Room