miercuri, 9 decembrie 2009

Out of Twilight

Va vorbeam despre noua aparitie in randul cartilor cu vampiri pentru adolescenti si nu numai: "Semnul". De maine in librarii veti putea gasi partea a2a intitulata "Tradarea".
Iata un scurt rezumat oferit de Shauki.

In sfârşit, Zoey a înţeles că a fost înzestrată cu puteri neobişnuite de către Zeiţa Nopţii şi este acum noua preoteasă a Fiicelor Întunericului. Viaţa ei capătă noi contururi, se simte acasă în Casa Nopţii şi are chiar un iubit… sau doi. Dar iată că în lumea oamenilor se petrec nişte crime îngrozitoare şi toate semnele par să conducă spre şcoala pentru vampiri. Ca şi cum lucrurile nu ar fi destul de complicate, moartea loveşte şi Casa Nopţii, exact când Zoey are mai multă nevoie de prietenii ei.
În cele din urmă, va trebui să găsească în ea însăşi curajul de a înfrunta o trădare teribilă, care ar putea să-ii distrugă sufletul şi să pună în pericol întregul univers al şcolii. Aventura continuă aşadar într-o carte incredibil de tenebroasă, frumoasă şi şocantă!

„… Arătam cumplit. Eram palidă, iar sub ochi mi se desenau cearcăne vineţii. Desenele safirii de pe faţă, spate şi umeri contrastau puternic cu albul pielii şi cu petele ruginii de sânge de pe corp. Nu-mi scosesem colierul Fiicelor Întunericului. În lumina din baie, argintiul lănţişorului şi arămiul granatelor străluceau.
– De ce? am şoptit. De ce ai lăsat-o pe Stevie Rae să moară?
Nu aşteptam niciun răspuns şi nici n-am primit vreunul. Am intrat în duş şi am stat acolo o veşnicie, lăsându-mi lacrimile să se împletească treptat cu apa şi cu sângele şi să se ducă departe.“

Ce ziceti? Deci, dupa ce imi cumpar chitara, adun bani pentru carti. PROMIT! Poate ma las de Twilight. Cine stie? Orice este posibil. Adevarat? V-am pupat!

------------------------------------------------------

As mai vrea sa stiu cati dintre voi s-au apucat de citit de dragul cartilor Twilight Saga. Chiar sunt curioasa. Eu asa am patit. Am vazut filmul, mi-a povestit o prietena despre carti si in cel mai scurt timp am facut rost de ele.

----------------------------------------------------------

M-ar interesa sa stiu daca v-ar placea o rubrica intitulata "Printre rafturile prafuite" in care sa vorbim despre carti.

6 comentarii:

Anonim spunea...

chiar m-ar interesa o rubrica "printre rafturile prafuite". de la voi am aflat de semnul, l-am luat in engleza si a fost atat de tare incat l-am inceput sambata si duminica dimineata l-am terminat . acum 2 zile mi-am comandat si betrayed(tradarea)si de abia astept. felicitari pt ce faceti si tineti-o tot asa!

CrI spunea...

foarte frumos dak puneti si o astefel de rubrica:-?
as vrea sa stiu ce pret are cartea"semnu"..si de cne este scrisa?
scz dar sunt mai inurma cu noutatile:D:*
>:D<
astept sa ne int in rubrica:printre rafturi prafuite":*:)

elena spunea...

http://www.librarie.net/carti/142583/Semnul-primul-volum-din-seria-Casa-Noptii-Cast aici gasesti mai multe detalii
cartea costa 40 de lei

bufnita pufoasa spunea...

Pentru iubitorii seriei Casa Noptii exista deja un blog, dedicat ei.Da-ti click pe nume.

Anonim spunea...

da...ne-ar interesa.Vrem sa aflam si de alte crti interesante si captivante!

◤◤ Vampy © spunea...

Cred ca este o idee buna. Asa am avea cu ce sa ne mai ocupam timpul pana apare si filmul "Eclipse". Eu am incercat sa ma uit la seria True Blood si The Vampire Diaries pana la New Moon. Carea "The Vampire Diaries" pe mine nu m-a prins... a reusit cineva sa citeasca mai mult din serie?

Chat

Create a Meebo Chat Room