vineri, 11 decembrie 2009

Renesmee~Numele anului 2009


Site'ul BabyNameWizard ne anunta ca "Renesmee" a fost ales numele anului 2009..Cine a citit "Zori de Zi" stie ca Renesmee(~Nessie) este fiica jumatate vampir si jumatate om a lui Edward si Bella..Autoarea seriei, Stephenie Meyer a reunit numele parintilor lui Edward si Bella, rezultand astfel cele doua nume ale micutei: Renee+Esme=Renesmee si Charlie+Carlisle=Carlie..

21 de comentarii:

Anonim spunea...

wow, super :)) ma intreb daca cineva sia numit copilul renesmee :)):)):)) si apropo, sandra, esti super tare. ai mereu grija de blog, si iti faci timp pentru el in fiecare zi. nuj ce neam face fara tine :*:d

Byby spunea...

sandra, bv. ai fost singura pe faza cu stirile azi. Ka de obicei ;))

*Ioana spunea...

eu miam dat faza nu trebuia sa citesc :))

MiMy spunea...

ok, totul bn si frumos. fetele sunt perfecte (cu sandra in frunte :))) numai ca e ceva nasol rau de tot-bannerul chiar nu e reusit. srry, da e najpa.......

Sandra ღ spunea...

mie una imi place banner'ul..

*Ioana spunea...

scuzati greseala de mai sus cand inveti non-stop o sapt te tampesti. vroiam sa zik ca miam dat seama de la ce provine numele ei si ca nu am citit BD

Anonim spunea...

e najpa bannerul, pe bune, schimbatil, am crezut ca nul lasati asa mult....mai mult, a mai fost pus fara brad din cate imi aduc eu aminte

◤◤ Vampy © spunea...

O singura observatie am de facut, ar fi trebuit o atentionare pentru ca s-a dezvaluit o parte importanta din carte (spoiler alert). Cat despre nume, nu pot sa spun ca imi incanta auzul. Este original sau mai bine spus a fost original si asta mi-a placut.

Sandra ღ spunea...

GATA!! Incetati!! Banner'ul e foarte bun..si se va schimba mai repede decat va asteptati, dar asta e o surpriza..nu mai comentati, pentru ca jigniti persoanele in cauza si blogul in acelasi timp..Nu e frumos din partea voastra..

Anonim spunea...

nu inteleg ce spoiler alert ar mai putea fii in momentul de fata ( ca pe fiica lui edward si a bellei o cheama renesmee) se presupune k toti fanii ”amurg” au citit cartile. nu? (joanne nu mai spune k nu ai citit BD , nu de alta dar te faci de ras, mai pui si stiri p blog si te mai numesti si fan)

*Ioana spunea...

poi nu nam citit si nu mi rusine sa zik :P nu am avut timp e nah si mai sunt fani care nu au citit BD nu sunt prima, dar voi citi volumul in curand. Daca nu am avut cand sa citesc BD nu inseamna ca nu sunt fan :P gandeste de 2 ori inainte sa scrii. si nu vb fara cunostinta de cauza.

Bogdan spunea...

gura mik toti admiii s cei mai tari. eu is ala ce a scris poezia pt blog si le urmaresc de mult timp pe fete si blogul lor. si de cand a aparut sandra numa ea e in centru de restu a uitat lumea toti au uitat cate a facut mery pt blog. aproape toate bannerele sunt facute de ea. a facut breloguri semne de carte f multe. dar de cnad cu snadra toata ziua e aici stiu ca e racita dar e cam ciudat si dupa ora 2 cand ar trb sa fie acasa cum de are atat timp pt blog ce3 cls esti sandra si ce note ai ? ma bucur ca ai timp pt blog dar... e ciudat.

una,,, spunea...

Da bogdan bn zici. Adika decand e sandra ce numa ea exista. ca de cv timp in coace numai laude la adresa ei observ :-j inainte sa fie ea toate fetele erau egale acum ea e miezu. Nu mar mira sa aflam ca lasa ea commuri de lauda la adresa ei

Nessieჯ spunea...

Va anunt spre surprinderea voastra ca Sandra are doar 10 pe linie si mediile la fel...asa ca nu comentati in necunostinta de cauza :P:P:P

Toti adminii sunt foarte buni...pentru ca toti au contributia lor la acest blog....ce nu e bun aici sunt cei care comenteaza...

Fetele nu au nimic una cu alta...se inteleg foarte bine si nu se invidieaza una pe alta...de ce trebuie sa va bagati voi coada peste tot???

Nessieჯ spunea...

Si "una,,,", te rog sa nu judeci daca anu cunosti...cum poti aduce o asemenea acuzatie grava la adresa unei persoane care nu ti-a facut nici un rau niciodata si mai ales fara dovezi...

Asa ca inainte sa dai commentul , mai citeste-l o data si gandeste-l...ok???:P:P

:)))

Sandra ღ spunea...

mda, ms nessie..si, da..pentru cei care chiar sunt interesati, am avut media 10 in toti anii, dar nu vad dc ar trebui sa conteze asta..eu intru pe blog cand vin de la scoala 10 minute, deci am timp 10 minute..si nu ma laud cu chestia asta pentru ca nu ii vad rostul..si inca ceva~nu sunt atat de idioata incat sa imi las comenturi singura, totusi..

Sandra ღ spunea...

si inca ceva..saptamana viitoare nu voi intra pe blog..cred ca se vor bucura anumite persoane..

Nessieჯ spunea...

cu placere Sandra :P:P:P...oricand ;)

elena spunea...

Dragi gurealivi ^:)^ nu pot decat sa va multumesc ca urati blogul si ca ma ajutati sa il inchid mai repede ^:)^
Da'va draq astia cu commenturi naspa :|
Imi alungati autorii acuma :|

Nessie Black spunea...

bogdan si una,, sunteti nijte RATATI!!!!! cu R mare!!!!!!!

◤◤ Vampy © spunea...

Spoiler alert pentru fanii noi care inca nu stiau ca Edward si Bella vor avea o fiica :D... Fetelor, sunteti minunate, nu bagati in seama gurile stricate! Ar trebui sa va uitati la numarul de vizitatori si la toti cei care va apreciaza munca si timpul pe care il acordati pentru sustinerea acestui blog. Criticile sunt binevenite oricand, insa rautatile nu. Ignorati-le.

Chat

Create a Meebo Chat Room